آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: بیش از ۱۳۷ هزار کارگر تحت عنوان بیمه شده اجباری در ۱۹۱۶۴ واحدکارگاهی استان مشغول فعالیت هستند و تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار دارند.

به گزارش افلاک، منوچهر گودرزی در حاشیه مراسم زنگ کار که به مناسبت هفته کارگر در شرکت داروسازی، بهداشتی دکتر جهانگیر برگزار شد ضمن تبریک هفته کارگر به تلاشگران عرصه کار و تولید، اظهار کرد: در جهت حفظ حقوق کارگران، بیش از ۵۷ هزار و ۳۰۴ فقره بازرسی توسط بازرسین کارگاهی شعب تأمین اجتماعی استان از کارگاه‌های مشمول قانون تأمین اجتماعی در سال گذشته صورت گرفته و کارگران شاغل و فعال در این کارگاه‌ها در این فرایند نام‌نویسی شده‌اند.

وی تصریح کرد: در راستای تقویت و گسترش فرهنگ کار و تولید و همچنین حمایت از کارآفرینان، رویکرد سازمان تأمین اجتماعی بر پشتیبانی و تشویق کارفرمایان حامی کارگر و ترغیب آنان در جهت حمایت از نیروهای مولد استوار است.

گودرزی خاطرنشان کرد: در سال گذشته برای ارائه خدمات کوتاه‌مدت به کارگران و بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش در استان بیش از ۱۵۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

گفتنی است، در این مراسم پس از نواخته شدن زنگ کار، به‌صورت نمادین با اهدای گل به کارگران شرکت مذکور از زحمات و تلاش‌های این قشر قدردانی شد.

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top