دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: باید مسئولان به دانشگاه‌ها و نقش حلقه‌های میانی توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش افلاک ،محمدمهدی گودرزی چهارم اردیبهشت ماه در یادواره شهدای دانشجوی استان که در سالن آمفی‌تئاتر شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: حکمرانی مردمی باید خود را در قبال نیازهای مردم و خواست جامعه پاسخگو بداند.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از فساد و تبعیض و ایجاد زیرساخت‌های عمومی نقش‌آفرینی کند که این مهم تنها از نهاد دانشگاه و چنین ریل‌گذاری از حلقه‌های میانی بر می‌آید.

گودرزی بیان کرد: مردمی‌سازی دولت تنها بزرگ کردن دولت نیست و می‌توان از این حلقه‌های مردمی و میانی استفاده کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان بیان کرد: آفت‌هایی در جامعه مانند خباثت‌گرایی و چسبیدن به قدرت تنها زمانی از بین خواهد رفت که در دانشگاه‌ها از ظرفیت حلقه‌های میانی بهره گرفته شود و دانشجویان به شرطی که خود دانشگاه‌ها سیاست زده نباشند.

وی با بیان اینکه امروزه در جهان بی‌عدالتی مدرن، مسلح و غیرقابل اعتراض داریم، تصریح کرد: جمهوری اسلامی نه در صدد آسیب زدن به ملت‌هاست نه داعیه کشورگشایی دارد بلکه به دنبال کمک به دولت‌هاست که علم باید در خدمت آن باشد.

گودرزی افزود: در دانشگاه باید بیش از هر جای دیگر به مقوله فرهنگ پرداخت، رسالت اصلی دانشگاه علم است اما این نگاه در ابتدا باید در دانشجو به وجود بیاید.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان ادامه داد: وزارت علوم باید به مقوله فرهنگ نگاه جدی داشته باشد، اگر به فرهنگ توجه شود دانشجو راغب می‌شود و در پی درس و تحقیق خواهد رفت.

انتهای پیام

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top