دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

برگزاری جشن انقلاب در روستای آب باریکی

حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه محترم کوهدشت:
انقلاب اسلامی ایران با عنایت خداوند، برکت خون شهدا،رهبری هوشمندانه و پیامبرگونه مقام معظم رهبری بعنوان الگویی برای جهانیان به ویژه ملت های مسلمان تبدیل شده است.
 در دوران  رژیم منحوس پهلوی، ایران در یوغ استعمار آمریکا قرار داشت اما با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷آنرا از چنگال آمریکا پس گرفتیم.
بحمدالله دولت خدمات خوبی را به مردم ارائه داده است و در کشور خدمت می شود، نباید انتظار داشته باشیم یک شبه تمام مشکلات مرتفع گردد بلکه آرام آرام باید در مسیر توسعه و پیشرفت قرار بگیریم.
 در ایام الله دهه فجر امسال ١٦٥ پروژه بزرگ و کوچک در سطح شهرستان با اعتباری بالغ بر یکصد و شصت میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

 آرمان منصوری بخشدار مرکزی کوهدشت:
 دهه فجر فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
 علیرغم مشکلات و توطئه های دشمن،موتور توسعه و پیشرفت ایران اسلامی هیچگاه متوقف نشده و به برکت انقلاب اسلامي، امروزه در بسیاری از حوزه ها به پیشرفت و توسعه دست یافته ایم.
 در حالیکه در گذشته فقط یک مرکز بهداشتی و درمانی در مرکز شهرستان وجود داشته است امروزه فقط در بخش مرکزی ۵ مرکز بهداشتی و درمانی و ۲۶ خانه بهداشت در حال خدمت رسانی به مردم هستند.
 در همین ایام الله دهه فجر ۴ خانه بهداشت در روستاهاي هرين خليفه ، سرچشمه ضروني ، ديالي و پشت باغ ضروني با اعتباری بالغ بر ۵ميليارد ریال افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.
 تعداد ۴۷ روستا در دهستان کوهدشت جنوبی گازرسانی شده اند، گازرسانی به ۳۴ روستای دهستان گل گل نیز در سال جاری آغاز و ان شاءالله در نیمه اول سال ۹۷ به بهره برداری خواهد رسید، عملیات گازرسانی به روستاهای دهستان کوهدشت شمالی نیز در سال آینده آغاز خواهد شد. در ایام الله دهه فجر و در روزهای آینده ، کلنگ گازرسانی به روستای تنگ قلعه با حضور مسئولین بر زمین زده خواهد شد.
 اقدامات لازم برای گازرسانی به روستای قبر موسی انجام و پروژه در شرف مناقصه جهت واگذاری به پیمانکار قرار دارد.
 در حوزه برق رساني روستايي، تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار در بخش مرکزی از نعمت برق برخوردار گشته اند.
 در همین روستای آب باریکی تمام زیرساخت ها از جمله راه ارتباطی مناسب، برق، آب آشامیدنی، تلفن، گاز و ... فراهم و از محل اعتبارات دهیاری ۱۳۴۶متر جدول کانیوا، ۱۵۴۳متر جدول نهری، ۶۳۵متر جدول کتابی، ۱۰۰ متر کانال سنگی احداث گردیده و با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۰۰۰۰ متر مربع از معابر این روستا آسفالت گردیده است.
 در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی ۲۴۲ طرح اشتغالزایی کمیته امداد با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان، ۳ طرح صنعتی تولید مواد شوینده و درب های ضد سرقت با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان و همچنین ۸ واحد مسکن مدد جویان بهزیستی با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

 محمد رضا آزادبخت معاون فرماندار کوهدشت:
 خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علیرغم محدودیت ها و تحریم های استکبار جهانی همچنان برای رفع مشکلات مردم و حرکت در مسیر عمران و آبادانی ادامه دارد.
 روستای آب باریکی پیشانی شهر کوهدشت است و باید مورد توجه ویژه‌ مدیران و مسئولین مرتبط قرار گیرد.
 در سال جاری آسفالت خیابان بهشت از محل اعتبارات دهیاری انجام خواهد گرفت.
طرح های مختلفی توسط دولت تدبیر و امید در راستای اشتغالزایی قشر جوان و بیکار در دست اجرا می باشد که از جمله آن میتوان به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری با سود ۶ درصد اشاره نمود.
 روند توسعه و عمران با مشارکت، همراهی و همدلی مردم و همت مسئولین تسریع می یابد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top