دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

امام جمعه دلفان با تاکید بر به توجه به تأثیر فرهنگ، هنر و رسانه در ابعاد مختلف زندگی جوانان، نوجوانان گفت: در نظم نوین جهانی جایگاه هنر و ادب برای نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم و اساسی است.

حجت‌الاسلام محمد یوسف خانی امروز نهم فروردین‌ماه در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه دلفان با اشاره به اهمیت تکریم اصحاب فرهنگ و هنر اظهار کرد: تکریم فرهنگ، هنر و ادب باید در عمل دیده شود.

امام جمعه دلفان خاطرنشان کرد: تکریم جایگاه هنر و ادب فرصتی برای اندیشیدن به مسئولیت‌هایی است که نسبت جامه هنری‌مان داریم.  

خانی بیان کرد: هنر مهم‌ترین تاثیر را بر دل، ذهن و فکر و اندیشه نوجوانان جوانان امروزی که مورد هجمه عملیات روانی دشمن قرار دارند می‌گذارد.

وی ادامه داد: هنر و ادب در فضای زیست مشمئزکننده امروزی جهان نیازهای بشری را به جهان عرضه می‌کند و در نظم نوین جهانی جایگاه هنر و ادب برای نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم و اساسی است.

امام جمعه دلفان با بیان اینکه هنر خالی از حکمت و مفاهیم متعالی خلقت نیست، بیان کرد: قدرت تاثیرگذاری هنر در سطح جامعه همیشه برای ما روشن بوده است.

خانی اضافه کرد: هنرمند با ذائقه خود در خدمت جریان روشنگری قرار می‌گیرد و باید نسبت به هنر تعامل دو جانبه داشته باشیم.

وی با اشاره به رشد هنر افزود: خوشبختانه از نظر هنر و ادب و شعر از حیث کمی و کیفی شاهد توسعه هستیم و امروزه تولیدکننده سرمایه‌های معرفتی در قالب هنر و مفاخر ارزشی اسلامی و دینی هستیم.

او با اشاره به ظرفیت‌های موجود هنری در شهرستان دلفان بیان کرد: لازم است نیازهای جامعه هنر و ادب این شهرستان بیشتر بررسی و رصد شود.

 انتهای پیام

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top