آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

 مدیر فرودگاه خرم آباد گفت: فرودگاه خر م آباد باند خود را برای نشست و برخاست پروازهای عتبات آماده می کند.

به گزارش افلاک ورزشی نیوز، اسفندیار کیانی با اعلام این مطلب که پیگیری برای عملیاتی شدن پرواز به عتبات عالیات را به طور جدی در دستور کار قرار داده ایم، گفت: با توجه به تقاضای بالای مردم استان لرستان در خصوص پرواز به عتبات، تصمیم گیری ها بر این امر مقرر شد تا براساس طی کردن مراحل و مبادی رسمی، اقدام به برقراری این پرواز در فرودگاه خرم آباد نماییم.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی فرودگاه برای افزایش پروازهای خارجی به خصوص پرواز به عتبات و کسب مجوز از سوی سازمان حج و زیارت، به یکی از دغدغه های مهم فرودگاه خرم آباد تبدیل شده که برای این منظور درصدد شدیم اقدام لازم را برای برقراری این پرواز انجام دهیم.

کیانی ادامه داد: در همین راستا طی مذاکراتی که با سازمان حج و زیارت صورت گرفت، موافقتهای اولیه اعلام شد و ما در انتظار گذر از مراحل و مبادی رسمی یعنی صدور مجوز هستیم که خوشبختانه به زودی شاهد برقرار شدن این پرواز در استان لرستان خواهیم بود.

مدیر فرودگاه خرم آباد افزود: با توجه به اینکه فرودگاه نزدیک به 14 سال است که مرز هوایی دارد به عقیده بنده این پروازها کمک شایانی خواهند کرد تا فرودگاه به توسعه لازم برسد.

وی در پایان گفت: در حال حاضر شرکت هواپیمایی تابان آمادگی خود را برای پرواز به عتبات اعلام کرده است

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top