آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

کنفرانس بین‎المللی فرصت‎های سرمایه‎گذاری در لرستان آغاز به‎کار کرد.

به گزارش افلاک ورزشی نیوز، امانی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان افزود: این کنفرانس بین‎المللی با حضور 80 سرمایه‎گذار داخلی و خارجی از 10 کشور جهان و برخی از سفرای مستقر در کشور برگزار شده است.

امانی با بیان اینکه هدف از برگزاری این کنفرانس معرفی ظرفیت‎های سرمایه‎گذاری در استان است، اظهارکرد: کنفرانس بین‌المللی فرصت‎های سرمایه‎گذاری با حمایت استانداری و میزبانی دانشگاه لرستان و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برگزار شده است.

وی تصریح کرد: ارائه فرصت‎های سرمایه‎گذاری در حوزه‎های مختلف میراث فرهنگی، صنایع‌دستی، گردشگری، جلسه پرسش و پاسخ با مسئولان و مدعوین، برگزاری پنل اختصاصی فرصت‎های سرمایه‎گذاری و نمایش تولیدات و محصولات صنایع دستی و جاذبه‎های گردشگری و توریستی استان از برنامه‎های این اداره کل در طول برگزاری همایش خواهد بود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان، همچنین بازدید مدعوین از جاذبه‎های تاریخی و گردشگری استان همچون قلعه فلک‎الافلاک، موزه آخوند ابو، بام لرستان، بازدید از پروژه‎های مهم سرمایه‎گذاری در بخش‎های هتل‎داری و گردشگری تفریحی را نیز از جمله برنامه‎های جانبی این اداره کل برای شرکت‎کنندگان در همایش عنوان کرد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top