آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رییس اداره استاندارد شهرستان بروجرد اعلام کرد: نتایج بازرسی از آسانسورهای نصب شده در پروژه مسکن مهر بروجرد، حاکی از غیر استاندارد بودن آن ها دارد.

به گزارش افلاک ورزشی نیوز، عنایت شرفی افزود: بر اساس بازرسی های صورت گرفته از 60 دستگاه آسانسور واقع در پروژه های مسکن مهر مجتمع نگین اندیشه، مسکن مهر بهزیستی، تعاونی مسکن مهر هیئات مذهبی، مسکن مهر سبزسازه، مسکن مهر ارتش، تعاونی مسکن امام خمینی(ره)، تعاونی مسکن سامان کاشی، تعاونی مسکن زاگرس خودرو، تعاونی مسکن کامیون داران، تعاونی مسکن شرکت مهرآوا و ... مشخص شد که هیچ یک از آسانسورها استاندارد نیستند.

وی گفت: در حال حاضر ایمنی آسانسور از موضوعات مهم و مورد توجه مردم می باشد و این امر با گسترش آپارتمان‌نشینی افزایش یافته است.

شرفی با بیان اینکه هر ساختمان دارای آسانسور پیش از پایان کار، نیازمند گرفتن تاییدیه ایمنی از استاندارد است، اظهار کرد: با توجه به نقش استاندارد در ایمنی و سلامت مردم، اداره کل استاندارد لرستان طرحی را برای بازرسی این آسانسورها در چند شهرستان استان به اجرا گذاشت.

وی ادامه داد:‌ در این زمینه بازدیدهایی از مجموعه‌های مسکن مهر انجام و مشخص شد که تعداد زیادی از این آسانسورها در بازرسی‌های اولیه مردود شدند که این موضوع به دستگاه های ذیربط و شرکت های سازنده اعلام می شود.

رییس اداره استاندارد شهرستان بروجرد در پایان گفت:‌ با توجه به اطلاع رسانی های انجام شده، استاندارد هیچ گونه مسوولیتی در قبال بروز حوادث احتمالی آسانسورهای فاقد گواهی ایمنی استاندارد معتبر ندارد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top