دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: یکهزار فرصت شغلی با راهاندازی فاز 4 کارخانه سیمان دورود ایجاد میشود.

 به گزارش افلاک ورزشی نیوز،به نقل از ایسنا عباس قائدرحمت در گفتوگو با خبرنگار ایسنای لرستان ، با بیان اینکه فاز 4 کارخانه سیمان دورود کلنگزنی و تمام اعتبارات آن تامین شده است و قرار بود پروژه اجرایی شود، اظهار کرد: متاسفانه مجموعه ذیربط وزارت کار و شرکت شستا، هلدینگ سیمان فارس و خوزستان که زیرمجموعه شستا هستند باید کار خود را به درستی انجام میدادند که به هر دلیل در وزارت کار به نتیجه نرسیده است.

وی گفت: براساس مصوبهای که داریم میبایست وظیفه همه دستگاهها مشخص شود و کار را آغاز کنیم. در این باره بانک رفاه به عنوان بانک عامل با 100 میلیارد تومان موافقت اصولی خود را چند ماه پیش اعلام کردند و قرار شد بانک توسعه تعاون نیز 50 میلیارد تومان و شرکت سیمان دورود نیز 20 میلیارد تومان برای این مهم تخصیص دهند.

قائدرحمت بیان کرد: بانک صنعت و معدن اعلام موافقت کرد که تسهیلات ارزی تنها در صورتی پرداخت میشود که ارز به جای ارز برگردانده شود.

وی گفت: اینها به نوعی دلیل نمیشود که کار با تاخیر شروع شود چراکه این نه تنها به ضرر کارخانه سیمان بلکه به ضرر مردم استان است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس اضافه کرد: با اجرای فاز 4 کارخانه سیمان دورود یکهزار فرصت شغلی مستقیم ایجاد میشود.

وی تصریح کرد: از مجموعه پارس خوزستان گلایه دارم چراکه عزمی برای اجرای کار نداشتند قطعاً این موضوع را در صحن مجلس مطرح خواهیم کرد مگر اینکه وزیر در استان حضور یابد و این مشکل را مرتفع کند.

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top