دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیر کل حوزه استاندار لرستان از تشکیل نخستین مجمع شورای راهبردی استان با حضور برخی وزیران، معاونان وزرا، استانداران لرتبار و لرستانیهای مقیم خارج کشور خبر داد.

به گزارش افلاک ورزشی نیوز، مسعود بهرام نژاد در این خصوص گفت: شورای راهبردی توسعه لرستان با 9 کمیته تخصصی به منظور کمک و مشاورههای فکری و کارشناسی در بخشهای مختلف استان تشکیل میشود.

وی با اشاره به عضویت یکصد نفر در مجمع شورای راهبردی استان، افزود: رییس این مجمع استاندار لرستان بوده و نخستین جلسه مجمع نیز خردادماه امسال برگزار خواهد شد.

مدیر کل حوزه استاندار تصریح کرد: در این مجمع از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد نیز استفاده خواهد شد و روسای کمیتههای 9 گانه نیز در خصوص بکارگیری نخبگان و فعالان در حوزههای مورد نظر اختیارات لازم را دارند.

بهرام نژاد اضافه کرد: کمیتههای ورزش و جوانان، گردشگری، سازمانهای مردم نهاد، سرمایهگذاری و اقتصاد، فرهنگی سیاسی اجتماعی، امنیت، دانشگاهیان ،روحانیون و لرستانیهای مقیم خارج کشور کمیتههای این شورا را تشکیل میدهند.

به گفته وی در حال حاضر گودرزی وزیر ورزش و جوانان در خصوص تقبل ریاست کمیته ورزش و جوانان  مجمع راهبردی استان اعلام آمادگی کرده است.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top