آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 889

 

مشکل نوشتن صورت جلسات مرتبط با بحران سیل در لرستان امروز بازهم دردسرساز شد تا استاندار لرستان با طرح موضوع مسکن خودمالکی تلنگری در مورد احتمال وقوع تخلف بزند.

به گزارش پایگاه خبری افلاک  به نقل از مهر، شورای مسکن لرستان که امروز به ریاست استاندار لرستان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد با حاشیه‌هایی همراه بود.

یکی از مسائل مطرح شده در این جلسه عدم نگارش صحیح و یا عدم درج مصوبات جلسات از سوی دبیر جلسه بود.

سید موسی خادمی استاندار لرستان با بیان این مطلب که صورت جلسه را چه کسی نوشته؟ اظهار داشت: دنبال این قصه می‌گردم، در جلسه‌ای که معاون وزیر راه اینجا بود چندبار تکرار کرد و من هم چندبار تکرار کردم که بحث خودمالکی شدن مسکن مهر خرم آباد منتفی شود اما در صورت جلسه نیامده است.

وی خاطرنشان کرد: یک کسی دنبال این است تخلفی در این قضیه بکند.

استاندار لرستان تاکید کرد: هرچه می‌گوئیم در صورت جلسه نیامده است، چرا نیاورده اید؟

رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در واکنش به این انتقادات استاندار لرستان گفت: ما وظیفه نوشتن صورت جلسه را نداشته ایم و در آن دخل و تصرفی هم نداشته ایم.

استاندار لرستان در ادامه سخنان خود خطاب به غلامرضا آقامیرزایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان که با توجه به شرایط بحرانی سیلاب وظیفه تدوین صورت جلسات را برعهده داشته است، گفت: می‌خواهم بدانم چرا این بند در صورت جلسه نیامده است.

غلامرضا آقامیرزایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان که از ابتدای جلسه به عنوان دبیر شورای مسکن سیل زدگان لرستان دستورکارها را قرائت می‌کرد، همچنان تاکید داشت وظیفه نوشتن صورت جلسه را ندارد و انجام کار را در حیطه وظایف بنیاد مسکن و یا راه و شهرسازی می‌دانست، در نهایت عدم درج بند مورد نظر استاندار لرستان در صورت جلسه را اقدامی غیرعمدی عنوان کرد.

در ادامه مصوبات نهایی جلسه شورای مسکن لرستان از سوی مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان قرائت شد که هر یک از بندهای قرائت شده بار دیگر توسط استاندار لرستان تصحیح و یا موارد جا افتاده اضافه شد.

سید موسی خادمی استاندار لرستان بار دیگر خطاب به مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: آقای میرزایی مصوبات را دقیق بنویسید.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان در پاسخ به این صحبت‌های استاندار لرستان گفت: از این پس جلسات در قالب قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده لرستان برگزار شود که دیگر ما دبیر جلسه باشیم.

این سخنان غلامرضا آقامیرزایی بار دیگر واکنش استاندار لرستان را در پی داشت تا سید موسی خادمی خطاب به وی بگوید: یعنی فکر می‌کردی تا حالا چه کسی دبیر است؟ وقتی سیل می‌آید جلسه سیل تشکیل می‌دهند واقعاً فکر می‌کردی چه کسی دبیر است؟ مثلاً ثبت احوال دبیر است!؟

کد خبر 4602732

نوشتن دیدگاه

Back to Top