دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

سجاد بیرانوند:در نیم فصل دوم بتوانیم با حمایت هواداران خونگرم خیبر را به بالای جدول برسانیم واین مهم با حمایت هواداران ومسئولان استانی دور از دسترس نیست .

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ،سجاد بیرانوند دروازبان باتجربه وخوش استیل پلدختری که سابقه بیش از 10سال بازی در تیم های لیگ برتری ولیگ یکی را در کارنامه خود دارد . 

سجاد بیرانوند با حضور در تیم خیبر در نیم فصل دوم خیال داود حق دوست را از دروازه خیبر راحت کرد .

وی در گفتگوی اختصاصی با افلاک ورزشی گفت :به عشق مردم فهیم استانم وبا توجه به اینکه خیبر شناسنامه و افتخار فوتبال لرستان است به دیگر پیشنهادهای رسیده از تیم های لیگ یکی جواب منفی داده وبه تیم استانم پیوستم تا دین خود را به فوتبال لرستان اداکنم .

وی افزود:امیدوارم در نیم فصل دوم بتوانیم با حمایت هواداران خونگرم خیبر را به بالای جدول برسانیم واین مهم با حمایت هواداران ومسئولان استانی دور از دسترس نیست .

وی حضور داود حقدوست به عنوان سرمربی در تیم خیبر را از نکات مثبت ونقطه اتکا خیبر عنوان کرد .

دروازبان خیبر گفت :تیم خیبر از یک شاکله بومی قوی برخوردار است وبا حمایت مسئولان باشگاه خیبر واستادار ورزشدوست لرستان مهندس بازوند روزهای خوبی را برای خیبر رقم می زنیم ودر اولین گام با پیروزی بر فولاد یزد گام اول را محکم برمی داریم .

دروازه بان نیم فصل اول تیم فوتبال مس رفسنجان، پس از توافق با مسئولین این تیم و نظر مثبت داوود حقدوست، سرمربی خیبر، به این تیم منتقل شد و نیم فصل دوم را در شهر خودش توپ خواهد زد.

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top