دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه



 به گزارش افلاک ورزشی ،وحید امیری مهاجم لرستانی  تیم ملی به لحاظ آماری موثرترین بازیکن نفت تهران است. او قراردادش با این تیم به پایان رسیده و حالا از چند تیم پیشنهاد دارد.
 
گفته‌اند شما برای مذاکره با پرسپولیس یکی از بستگان تان را فرستاده‌اید.
 چنین چیزی صحت ندارد. بعد از اتمام لیگ راهی خرم‌آباد شدم و در این مدت با هیچ باشگاهی مذاکره نکرده‌ام. اگر قرار بر مذاکره باشد من مستقیما با باشگاه مورد نظر صحبت می‌کنم و نیازی به این کارها نیست. من هم بیشتر از طریق رسانه‌ها شنیده‌ام که در لیست پرسپولیس یا حتی استقلال حضور دارم. از مدیربرنامه‌هایم خواسته‌ام فعلا با هیچ باشگاه ایرانی مذاکره نکند تا اینکه تکلیف پیوستنم به تیم‌های خارجی مشخص شود. در این مورد تلاش‌هایی انجام شده و در یکی دو هفته آینده همه چیز مشخص خواهد شد.
یعنی از پرسپولیس یا استقلال پیشنهاد نداشتی؟
 واقعا برایم افتخار بزرگی است که از یک تیم بزرگ پیشنهاد دارم. برای من مایه مباهات است که هرروز می‌گویند یک تیم بزرگ و دوست داشتنی مرا می‌خواهد. اینکه بخواهم دروغ بگویم که دوست ندارم چنین پیشنهادی به من برسد یا خدای ناکرده بخواهم برای پرسپولیس کلاس بگذارم درست نیست. مطمئنا در چند روز آینده تصمیمی می‌گیرم که هم به نفع زندگی‌ام باشد و هم بتواند از نظر مالی مرا تامین کند. برای من بازی کردن در هر یک از این دو تیم افتخار است. از این جهت که پرسپولیس و استقلال تیم‌های پرطرفداری هستند و به نوعی می‌توان گفت از لحاظ محبوبیت در جمع بهترین تیم‌های دنیا قرار دارند. هر بازیکنی دوست دارد در هر یک از این دو تیم بازی کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. بازیکنانی بودند که به خاطر بازی در پرسپولیس و استقلال تا سال‌های سال در اذهان عمومی باقی مانده‌اند. قطعا اینطور نیست که من دوست نداشته باشم در پرسپولیس یا استقلال بازی کنم اما تلاش می‌کنم بهترین تصمیم را برای آینده‌ام بگیرم. البته با کی‌روش هم مشورت می‌کنم.
بیرانوند از شما نخواسته که به پرسپولیس بیایی؟
 از شنیدن خبر پیوستن بیرانوند به پرسپولیس خوشحال شدم چون این بازیکن انگیزه بالایی دارد و از فصل گذشته هم دایما در این فکر بود که به پرسپولیس برود. من و علی خیلی با یکدیگر صمیمی هستیم. بیرانوند در این چند روزه که با پرسپولیس قرارداد بسته مدام به من می‌گوید که با او همبازی شوم و دست از سرم برنمی‌دارد. در اردوی تیم ملی با بیرانوند هم اتاق هستم.
جایی گفته بودی که مسائل مالی برایت اولویت دارد.
 همانطور که قبلا گفتم سن من طوری است که باید به فکر زندگی‌ام باشم چون در این چندساله پول خوبی از باشگاه‌های مختلف نگرفتم. قطعا یکی از مسائلی که روی تصمیم من تاثیرگذار است مسائل مالی خواهد بود. من دیگر تنها نیستم که بخواهم خودم تصمیم بگیرم. یک خانواده دارم که باید به فکر آنها هم باشم. واقعیت این است که وقتی به آینده فکر می‌کنم بیشتر برایم خانواده مهم است و به خاطر همین مسائل مالی برای من در اولویت قرار دارد.
انتخاب خودت کدام تیم است؟
 من پیراهن هر باشگاهی را بر تن کنم با تمام وجودم برای آن باشگاه بازی می‌کنم. فکر کنم این موضوع را در باشگاه نفت که طرفداری هم نداشت ثابت کردم. در فوتبال حرفه‌ای طرفدار کدام تیم بودن ملاک نیست بلکه مهم این است که هر بازیکنی برای هر باشگاهی بازی می‌کند به پیراهنی که برتن دارد تعصب داشته باشد و در زمین مسابقه با تمام وجودش بازی کند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top