دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 
"حسین بهاروند" هافبک راست تیم خیبر خرم‌آباد که در این فصل یک گل 3 امتیازي در جهنم بندرعباس مقابل آلومينيوم هرمزگان بهارمغان  آورد در خصوص بازی با فجر سپاسي شيراز اظهار داشت: اين بازي جدال دو تيم پرطرفدار فوتبال ایران بود که سواي حساسيت نتيجه براي فجر، هوادارن انتظار كسب موفقيت در اين بازي را داشتند.
 به گزارش پايگاه خبري افلاکورزشی ، وي با تاكيد بر اين كه از لحاظ فنی بازي در سطح بالايي بود، اظهار داشت: ما بازی را خوب شروع کردیم و از همان ابتدا ابتکار عمل به دست گرفتيم و فجر از دقيقه 68 به بعد پيروز ميدان شد.
كاپيتان سوم تيم خيبر خاطرنشان ساخت: با توجه به قول مهندس بازوند استاندار لرستان براي پرداخت حقوق معوقه تمام بازیکنان تیم روی این 3 بازی تمرکز کردند و البته تا زمان بازي با فجر كمكي به تيم نشد.
بهاروند با اشاره به اين كه مقابل ایران‌جوان بوشهر بازی سختی در پیش داریم، گفت: ايران‌جوان تیم جوان و با انگیزه‌اي است و می‌خواهد شكست سنگين خانگي 3 بر صفر در بازي رفت را مقابل ما جبران كند.
وي تصريح كرد: اميدواريم با حمايت هواداران 3 امتیاز شیرین اين بازي را بگيريم و جایگاه‌مان را در جدول رده‌بندي بهتر کنیم.
بهاروند با بيان اين كه هواداران خیبر تعصبی‌ترین تماشاگرانی لیگ آزادگان هستند و درک بالایی از فوتبال دارند، گفت: آن‌ها در بعضی بازی‌های خانگی که ضعیف ظاهر شدیم به تیم روحیه دادند و باعث نتيجه‌گيري خيبر شدند.
وي بيان داشت: خیبر مدتی به خاطر مشكلات مالی که گریبان‌گیر تیم شد از كسب نتايج مطلوب دور ماند اما با همين بضاعت و در حالي كه چند سال از سطح اول فوتبال كشور دور بود، امسال بازگشتي آبرومندانه به ليگ داشت و علاوه بر لرستان، نماينده‌اي شايسته براي استان‌هاي غرب كشور بود.
بهاروند در پايان از کادر مدیریتي و فنی سپاس‌گزاري كرد و گفت: جا دارد از بازيكنان اين تيم كه با مبالغ ناچيز امسال كنار خيبر ماندند و همچنين هوادارن كه اين تيم تحت هيچ شرايطي تنها نگذاشتند، تشكر نمايم.
از هفته سي و ششم رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور تيم خيبر خرم‌آباد دوشنبه 13 ارديبهشت‌ماه در ورزشگاه تختي خرم‌آباد ميزبان ايران‌جوان بوشهر است.
 
خبر :سیامک کوهگرزاده
مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top