دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

تیم فوتبال اکسین البرز امروز با درخشش مهاجم لرستانی خود توانست با پیروزی مقابل تیم نیروزمینی تهران ضمن اثبات صدرنشینی‌اش در رقابتهای لیگ دسته دوم کشور یک قدم دیگر به صعود به دسته اول نزدیک شود.
به گزارش اختصاصی پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ،علی امیری مهاجم ترکه‌ای، گلزن و باتجربه اکسین که تا اینجای کار در صدر جدول گلزنان لیگ دسته دوم قرار دارد از جمله بازیکنان لرستانی است که سال‌ها در لیگ بر‌تر و تیمهای ملی پایه عضویت داشته اما کمتر مورد توجه رسانه‌های استان بوده است.
در زیر مصاحبه ما با بازیکن مورد علاقه فیروز کریمی را می‌خوانید:
لطفا خودتان را بطور کامل معرفی کنید؟
علی امیری هستم، متولد ۱۳۶۶ در کوهدشت لرستان، از بچگی بهمراه خانواده به تهران آمده‌ایم و ساکن اینجا هستم اما هرگاه که فرصت باشد برای دیدن اقوام و دوستان به خرم آباد و کوهدشت سفر می‌کنم چرا که خیلی زود دلم برای زادگاهم تنگ می‌شود.
تاکنون در چه تیمهایی عضویت داشته‌اید و با چه مربیانی کار کرده‌اید؟
فوتبال باشگاهی را از نونهالان پرسپولیس تهران آغاز کرده‌ام و بعد از حضور در رده‌های پایه به تیم بزرگسالان رفتم و در زمان راینرسوبل عضو این تیم بودم. سپس با فولاد فرانچیچ قهرمان لیگ شدم و در جام باشگاههای آسیا حضور داشتم. بعد از فولاد به دلیل خدمت مقدس سربازی به باشگاه پاس همدان پیوستم. با پایان دوران خدمتم به عضویت صبا درآمدم و زیر نظر فیروزکریمی حضور در جام باشگاههای آسیا را تجربه کردم. فصل بعد با آقا فیروز به داماش گیلان رفتم و با این تیم به لیگ بر‌تر رسیدم. مقصد بعدی‌ام راه آهن و افتخار همکاری با آقای علی بود. ۲فصل عضو این تیم بودم و سپس با آقا فیروز به سنگ آهن بافق رفتم. آنجا تجربه چندان خوبی نداشتم و نیم فصل با پیشنهاد فرهاد کاظمی راهی پیکان شدم و با کسب قهرمانی به لیگ بر‌تر صعود کردم. فصل قبل در شهرداری تبریز بودم و امسال هم با توجه به درخواست آقای کریمی به اکسین البرز آمدم.
در رده ملی هم در زمان آقای علی دوستی مهر کاپیتان تیم ملی نوجوانان بودم، در تیم ملی جوانان هم زیر نظر آقایان واگنر و قاسم‌پور کاپیتان بودم. در زمان آقای سیموئز هم عضو تیم ملی امید بودم. 


وضعیت خودتان و اکسین را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
تیم در وضعیت خوبی بسر می‌برد و خداروشکر با ۱۳ امتیاز در صدر جدول هستیم. به لحاظ فنی سطح تیم از لیگ ۲ بالا‌تر است و با تلاش کادر فنی و بچه‌ها بدنبال صعود هستیم. خودم هم به لطف خدا در شرایط بسیار خوبی روحی و بدنی هستم و تا کنون در صدر جدول گلزنان بسر می‌برم و سعی می‌کنم مهره‌ای تاثیرگذار برای اکسین باشم.
نظرتان راجع به فوتبال لرستان و تیم خیبر خرم آباد چیست؟
فوتبال لرستان یک معدن بزرگ از استعدادهای ناب است که از لحاظ فیزیکی، تکنیکی و شعور فوتبالی در ایران بی‌نظیر هستند اما بدلیل عدم وجود زیرساخت‌ها و امکانات مناسب پرورش استعداد‌ها در استانمان به طرز اسفناکی کم رمق و کند است. لرستان دارای پتانسیل بالقوه در حوزه نیروی انسانیست که نیاز به امکانات برای تبدیل به پتانسیل بالفعل دارد.
بچه‌های خیبر هم با دست خالی تیم را به لیگ یک آوردند و بهترین نتایج را کسب کرده‌اند. حضور ۵. ۶ هزار تماشاگر در بازیهای خیبر نشان از علاقه مردم به این تیم و فوتبال است و مسئولان ضمن احترام به علایق مردم باید قدر این اتفاق مهم را بدانند.
حرف ناگفته‌ای اگر دارید بفرمایید
از پدر و مادرم که همواره بنده را حمایت کرده‌اند سپاسگزارم و امیدوارم روزی بتوانم برای تیم زادگاهم به میدان بروم. ازشما هم که این فرصت را به من دادید ممنونم.
مصاحبه سیامک کوهگردزاده

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top