دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 به گزارش پایگاه خبری وتجلیلی افلاک ورزشی  ،رقابت های لیگ دسته اول ایران ده روز قبل به پایان رسید اما اگر بخواهیم  به چند روز مانده به آغاز لیگ تازه به پایان رسیده فلاش بک بزنیم به یاد می آوریم که یکی دو تیم در آخرین لحظات و پس از اخطارهای سازمان لیگ ثبت نام و در قرعه کشی شرکت نمودند که از قضا نام خیبر خرم آباد نیز در بین باشگاه های لحظه آخری به چشم می خورد.

به هرروی لیگ یک شروع شد و نماینده فلک الافلاک با دستان خالی و در نبردی نابرابر همگان را به تحسین واداشت.

خیبر در خرم آباد و در برابر حریفان تا دندان مسلح قلعه ای بنا کرد تسخیرناشدنی !

بدون هیچ شک و شبهه ای خیبر سربلند خرم آباد و هواداران فهیم این تیم قهرمان لیگ دسته اول هستند چرا که همگان دیدند بازیکنان متعصب این تیم با کمترین مبلغ قرارداد در بین تیمهای دسته اولی یقه اکثر مدعیان را گرفتند.

آری بی شک نمونه غیور مردان خیبری در کمتر تیمی دیده می شود. شاید جالب باشد بدانید که بطور مثال فرزاد بهاری سرگروه این تیم شب ها چندین کیلومتر خارج از شهر سرپست نگهبانی حاضر می شد و روزها نیز اولین نفری بود که سرتمرین حضور داشت. حال که لیگ تمام شده اهالی فوتبال بدانند تنها تیمی که بازیکنان این تیم چیزی به اسم پیش قرارداد نداشتند و بازیکنانش مبلغی را به عنوان حقوق ماهیانه دریافت میکردند خیبر بود که صدالبته این پرداختی ها نیز تا چند ماه تأخیر داشت. زمانی که روی ترکیب این تیم به خصوص در هفته های پایانی دقیق می شویم بیشتر به خیبر و کادرفنی این تیم می بالیم چراکه گاهی تا ده بازیکن ثابت خرم آبادی ها را بازیکنان بومی تشکیل می دادند.

همه این ها یک طرف، شور و عشق هواداران خیبری نیز یک طرف که از نظر تعداد تماشاگران و حمایت بی دریغشان جزو تیم های پیشتاز لیگ دسته اول به حساب می آمدند.

دوستان تمام مطالب بالا را ریز کردیم تا به اصل موضوع برسیم پس لطفا با دقت بیشتری ادامه مطلب را دنبال کنید.

 

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ،آقایان مسئول خیبر و هوادارانش از هر لحاظ الگو و نمونه بودند پس شما هم کمی به خود بیایید و حق این تیم و مردم ورزشدوست این استان را ادا کنید. درست که استاندار محترم لرستان تا سرحد توان نماینده قلعه فلک الافلک را حمایت نمود اما آیا نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و یا ارگان هایی چون شهرداری ،  اداره ورزش و جوانان و... وظیفه ای در قبال خیبر سربلند خرم آباد و مردم این دیار ندارند. همگان سرخوردگی سال های دوری خیبر از  لیگ دسته اول را دیدید پس نگذارید با اهمال کاری شما باردیگر حق استان فوتبال خیز لرستان ضایع شود. چرا باید ابراهیم میرزاپور،علیرضا بیرانوند ، وحید امیری وده ها بازیکن دیگر لرستانی در آسمان فوتبال ملی ایران بدرخشند اما هواداران غیور این استان در هفت آسمان یک ستاره هم نداشته باشند ؟؟؟

 حق این بازیکنان و این باشگاه ریشه دار نیست که به حال خود رها شود. مگر چه دلخوشی دیگری به این مردمان نجیب بخشیده اید که دستی به سر این تیم که تنها دلدادگی لرستانی هاست نمی کشید ؟

بروید نگاه کنید چه بودجه هایی در استان هایی چون همدان ، اردبیل و ... صرف بازیکنان و کادرفنی غیر بومی این تیم ها شد در حالی که در پایان فصل سقوط پاسخ و بازدهی آن هزینه ها شد پس حال که ساق های این دلاورمردان لرنشین را طلا نمیگیرید لااقل کمک کنید خیبر تازه اوج گرفته با سر زمین نخورد.

لازم نیست اقرار کنید که کوتاهی کرده اید همین که وجدان خفته شما بیدار شود برای هواداران خیبر کافی است. جالب است تمامی بازیکنان خیبر در انتخابات خبرگزاری ها و سایت های مختلف در زمره بهترین ها قرار می گیرند اما بازهم مسئولان استان لرستان به خود نمی آیند که روی معدن طلا نشسته اند.

لطف کنید کمی از روی استان های دیگر تقلب کنید ببینید چرا شهرداری اردبیل،شهرداری بندرعباس و ... میتوانند به طور حرفه ای فعالیت و هزینه کنند اما شما نمی توانید حتی یک تجلیل خشک و خالی از این تیم با اراده ترتیب دهید.

آقایان مسئول نگذارید فرصت ها سوخت شود با این وضعیت بغرنج سرانجام خوشی در انتظار تنها نماینده خرم آباد نخواهد بود تا چه زمانی بازیکنان به عشق هواداران راهی میدان می شوند ؟

مگر در یک لیگ می شود تا این اندازه فاصله طبقاتی را تحمل کرد ؟

آقایان امروز خیبر نه تنها محبوب لرستانی ها بلکه مورد توجه و علاقه تمامی علاقه مندان فوتبال ایران زمین است.

چرا علیرضا مرزبان سرمربی پیکان اعتراف میکند آرزو دارد روزی هدایت خیبر را عهده دار شود؟؟ چون پتانسیل بازیکن و هوادار رو در این جا مشاهده کرده  پس نگذارید به سبب کوتاهی شما حق الناس این مردم محروم و کم توقع پایمال شود.

خیبر از بین رفتنی نیست و همواره خواهد بود . هیچ کس نمی تواند  باشگاه خیبر خرم آباد را ویران کند چون در قلب مردمان این سرزمین ریشه دارد اما قطع به یقین نام کسانی که در حق نام بلند "خیبر" کوتاهی کنند در اذهان مردم ویران شدنی است.

پس با حمایت خود دست این باشگاه و هوادارانش را بگیرید تا نامتان در کنار خیبر جاوید شود.  

عزیزان مسئول خیبر چون همیشه روسفید شد ، شما بکوشید در دید مردم که ولی نعمتان جامعه هستند روسیاه نشوید.

در پایان به نمایندگی ازهواداران پرشور خیبر یکبار دیگر از شما درخواست میکنیم که :خیبر ما را دریابید !

یاداشت :سیامک کوهگرزاده

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top