دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا، گفت: مطمئنا این نفرات آینده کشتی ایران را تضمین خواهند کرد.

علیرضا لرستانی در گفت‌وگو با افلاک، درباره قهرمانی مقتدرانه تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در آسیا، اظهار کرد: موفق به کسب 9 مدال در این مسابقات شدیم. تمام سعی خود را کردیم بر مدال‌های طلای خود اضافه کنیم، اما حریفان نیز با آمادگی بسیار خوبی در این رقابت ها آماده شدند. از عملکرد بچه‌ها راضی هستم و مطمئنا این نفرات می‌توانند آینده کشتی ایران را تضمین کنند.

سرمربی تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی نوجوانان، با اشاره به شکست پنج کشتی‌گیر ایران در دیدار فینال مقابل حریفان، گفت‌: متاسفانه برخی از کشتی‌گیرانمان بر اثر اشتباه‌های فردی از رسیدن به مدال طلا باز ماندند. یک کشتی‌گیر ما در عرض دو ثانیه پیروزی را با شکست عوض کرد و به مدال نقره رسید. نمی‌خواهم بهانه ناداوری را بیاورم، اما داوری‌ها در یکی، دو مبارزه نیز می‌توانست بهتر باشد. به‌ هر حال همه چیز دست به دست هم داد تا این نتایج به دست بیاید. این میدان باعث افزایش تجربه نفرات ما شد تا ان‌شاء‌الله برای مسابقات جهانی یونان بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی درباره ترکیب تیم‌ ‌ملی برای رقابتهای جهانی، گفت‌: ظرف چند روز آینده نفرات اعزامی به مسابقات جهانی مشخص خواهد شد.

لرستانی تصریح کرد: قطعا به شما قول می‌دهم تمامی این 10 نفر به علاوه نفراتی که در ایران هستند همگی آینده سازان کشتی‌گیران ایران هستند. خیلی از نفرات حال حاضر می‌توانند در آینده  بهترین نتایج را کسب کنند.

سرمربی تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی نوجوانان با تشکر از حمایت فدراسیون کشتی، گفت‌: با توجه به بودجه کمی که وزارت ورزش و جوانان در اختیار فدراسیون قرار می‌دهد، اما با این حال فدراسیون با وجود همه مشکلات حمایت‌های خوبی از رده‌های پایه دارد و در حد توان به ما کمک کرده است.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top