دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: تیم گردن‌کلف و قدرتمندی داریم.

به گزارش افلاک، روح‌الله دل‌انگیز در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سومین مرحله اردوی تیم نوجوانان از 21 تا 31 خردادماه در خانه کشتی شماره دو تهران برپاست.

وی یادآور شد: بعد از اردو، جام یادگار امام(ره) هفتم تیرماه شروع می‌شود و بیست و هشتم همین ماه عازم رقابت‌های قهرمانی آسیا در تایلند می‌شویم و اوایل شهریور در پیکارهای جهانی شرکت خواهیم کرد.

دل‌انگیز با تأکید بر اینکه تیم گردن‌کلف و قدرتمندی داریم، افزود: کشتی ورزش بدون رکورد است و نتایج قابل پیش‌بینی نیست، با این حال کادر فنی مصمم هستیم که در آسیا و جهان جزو سه تیم برتر باشیم اما هدف اصلی ما قهرمانی است و برای رسیدن به این هدف برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

این مربی لرستانی با بیان اینکه از لحاظ اردو و مسابقه خوشبختانه کمبودی نداشته‌ایم، افزود: فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی همه‌جوره تلاش کرده‌اند و تا حد امکان شرایط خوبی برای تیم نوجوانان مهیا شده است.

وی در ادامه یادآور شد: برخی از افرادی که به اردو دعوت شده‌اند در سال‌های آینده به سن رده نوجوانان می‌رسند و این کار خیلی خوب فدراسیون در راستای پشتوانه‌سازی است و بدون شک در آینده از آنان زیاد خواهیم شنید.

دل‌انگیز گفت: آقای لرستانی سرمربی تیم تلاش می‌کند پایه‌ی خوبی در رده نوجوانان درست کند و بر مسیر صحیح زندگی کردن تأکید فراوانی دارد و هر روز موضوعاتی از این قبیل به کشتی‌گیران گوشزد می‌کند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top