دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: برگزاری مسابقات به صورت تیم به تیم کشتی را از حالت دوقطبی خارج می‌کند.

به گزارش افلاک، محمد طلایی در حاشیه برگزاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور گروه "الف" که در کرمانشاه درحال برگزاری است، اظهارکرد: برگزاری مسابقات به این شکل تیم به تیم باعث شده که مربی تیم اول و مربی تیم دهم که در یک گروه هستند تا آخرین لحظات مسابقات به یک شکل فعالیتشان ادامه داشته باشد.

 وی ادامه داد: تا پیش از این شرایط به گونه ای بود که کشتی گیران تیم های ضعیف همان صبح روز اول مسابقات مجبور می شدند به شهر خود بازگردند، اما در این شیوه اینگونه نیست و همه تیم ها تا آخر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 طلایی تصریح کرد: البته این شیوه به یکسری اصلاحات هم نیاز دارد و این اصلاحات باید در خصوص امتیازدهی انفرادی صورت گیرد که در نهایت نفرات اول هر وزن نیز مشخص شوند.

 سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: متاسفانه الان و در این شیوه نفرات اول هر وزن خیلی مشخص نمی‌شوند.

 وی یادآور شد: اما این شیوه باعث شده که کشتی ایران از حالت دو قطبی تهران و مازندران خارج شود و امروز شاهد فعالیت چشمگیر استانهای دیگری همچون کرمانشاه، البرز، لرستان و گلستان باشیم.

 طلایی افزود: عملکرد تیم استان کرمانشاه در این مسابقات خیلی خوب بود و چند کشتی گیر جوان داشت که می توان گفت در آینده مدعی تیم ملی خواهند بود که از جمله آنها می توان به حامد رشیدی اشاره کرد.

 سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: همچنین یدالله محبی کشتی گیر جوان کرمانشاهی نیز دارد خود را به عنوان یک سنگین وزن مدعی تیم ملی نشان می دهد و خیرالله قهرمانی نیز جوان بسیار خوش آتیه‌ای دیده شد.

 وی همچنین در خصوص شرایط میزبانی استان کرمانشاه در این مسابقات اظهارکرد: کرمانشاه چون شهری است که صاحب کشتی است و فرهنگ غالبش فرهنگ کشتی است، انتظار از او برای میزبانی بالاست و بسیار طبیعی است که در این دیار یک مسابقه در سطح بالایی انجام شود.

 طلایی یادآور شد: استان کرمانشاه استان کشتی خیز ایران است که همیشه شاهد عملکرد درخشان کشتی گیران این استان بوده‌ایم.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top