دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه


دومین روز هفته کارگر با نواخته شدن اولین زنگ صبحگاهی ورزش کارگری در شرکت پگاه تهران برگزار و دکتر ربیعی طی سخنانی برگزاری برنامه های ورزش همگانی را به عنوان اولویت ورزش کارگری کشور و فدراسیون معرفی کردند

به گزارش پایگاه خبری افلاک ورزشی ، زنگ صبحگاهی ورزش کارگری ساعت 7/30 صبح روز دوشنبه با حضور دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شرکت شیر پگاه تهران به صدا درآمد تا از این به بعد شاهد جنب و جوش بیشتر کارگران در ابتدای هر روز با نواخته شدن زنگ ورزش کارگری در کارگاه ها و کارخانجات سراسر کشور باشیم.
صبح امروز و در زمین چمن شرکت شیر پاستوریزه پگاه تعداد زیادی از کارگران به انتظار نواخته شدن این زنگ بودند که در نهایت با اجرای مفرح ورزش همگانی و نمایش ضرب مرشد گروه باستانی کارگران، حرکات هماهنگ کارگران و مسئولینی که به همین منظور در اولین ساعات صبح امروز دور هم جمع شده بودند زنگ ورزش صبحگاهی کارگران در تهران و به طور همزمان از طریق شبکه رادیویی ورزش در سراسر کشور و فضاهای کارگری به صدا در آمد.


دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سخنانی به ضرورت وجود ورزش در محیط های کارگری اشاره کرد و گفت: اولویت نخست وزارتخانه و فدراسیون ورزش کارگری، ورزش همگانی در محیط های کارگری و رسیدگی به ورزش در حوزه بازنشستگان و گروه های حاشیه ای مثل کودکان کار است و بعد قهرمانی و شرکت در مسابقات بین المللی در مرحله دوم قرار دارد.
ربیعی ضمن تبریک هفته کارگر به کارگران ورزشکار گفت: ورزش به عنوان مفهومی مد نظر است که کمک به افزایش تولید در مراکز صنعتی و شادابی کارگران داشته باشد. زیرا جامعه ای پویا است که مراکز تولیدی آن فعال و کوشا باشند.
وی با بیان اینکه ورزش چندین مزیت برای محیط های کارگری دارد، گفت: همبستگی اجتماعی محیط های کارگری با ورزش افزایش می یابد و وجود نیروی ورزش شادابی این مراکز را به دنبال خواهد داشت.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: ورزش از سویی مشکل بهره مندی را در مراکز صنعتی برطرف می کند و از سوی دیگر به شادابی خانواده کارگری کمک می کند و در نهایت سلامت محیط های کارگری را به دنبال خواهد داشت.
وی به 285 مجموعه ورزشی کارگری در کشور اشاره کرد و گفت: این مجموعه ها کمک زیادی به برنامه های ورزش کارگری خواهد داشت. با استفاده از نیروی متخصص فدراسیون ورزش کارگری نیز می توانیم مربیان مورد نیاز در رشته های مختلف ورزش را تربیت کنیم.
ایشان با اشاره به قهرمانی تیم ملی فوتبال کارگران ایران در مسابقات جهانی اشاره گفت: متاسفانه این قهرمانی که به عنوان اولین قهرمانی تاریخ رشته فوتبال این مملکت در عرصه های جهانی است آنچنان که انتظار داشیتم در جامعه و در بین مسئولین بازتاب نداشت.
در پایان مراسم امروز از ورزشکاران و مدال آوران ورزش کارگری در مسابقات جهانی کارگران که سال گذشته در  ایتالیا برگزار شد و همچنین از پیشکسوتان ورزش کارگری و خانواده های معظم و معزز شهدا تقدیر شد.


مراسم امروز با حضور دکتر علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، مهندس حیدریان معاونت امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، احمد لطفی نژاد مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران، دکتر  امیر حسینی سرپرست فدراسیون ورزش کارگری،  بیژن خراسانی نائب رئیس فدراسیون، محمد حسن خوشدل دبیر فدراسیون، حسن حمیدی رئیس هیئت ورزش کارگری تهران، مهندس رومی مدیر عامل  صنایع شیر ایران، مهندس جریان مدیر عامل شرکت پگاه ٬سیروس نظری رئیس تربیت بدنی شرکت شیر پگاه و جمع زیادی از مسئولین و کارگران زحمتکش شرکت پگاه برگزار و اولین زنگ صبحگاهی ورزش کارگری در دومین روز هفته کارگر با شکوه و زیبائی هر چه تمامتر در شرکت پگاه تهران نواخته شد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top