دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مربی پرتاب نیزه، مبلغ قراردادهای لیگ برتر بزرگسالان را بسیار پایین و دردآور توصیف کرد.

 

به گزارش افلاک و به نقل ایسنا، مهدی روایی با اشاره به برپایی اردوی تیم ملی جوانان و بزرگسالان در شهرستان خرم‎آباد، اظهار کرد: این اردو به مدت 17 روز و با حضور 5 ورزشکار رده بزرگسالان و جوانان برگزار شد. خوشبختانه امکانات خوبی در اختیار بچه‎ها قرار گرفت و از شرایط اردو رضایت داشتیم.

 

وی ادامه داد: برای اردو و دعوت به تیم ملی، ورودی بزرگسالان رکورد بالای 70 متر و برای جوانان بیش از 60 متر بود که در رقابت‎های قهرمانی کشور این رکوردها به ثبت رسید.

 

روایی در پاسخ به این پرسش که امکانات برای کسب سهمیه مناسب است؟ گفت: از لحاظ استعداد بچه‎ها مشکلی ندارند و کادر فنی هم خوب است و توانایی ارتقای رکوردها را دارند اما به یک‎سری امکانات تخصصی و حمایت نیاز داریم. با مسئولان فدراسیون صحبت کرده‎ایم که برای ملی‎پوشان حقوق درنظر بگیرند و امیدوارم این کار عملی شود.

 

مربی پرتاب نیزه درباره لیگ دوومیدانی بیان کرد: این لیگ نیاز به برنامه‎های خاصی دارد و نیاز است تیم‎های خوب و متمول در رقابت‎ها حضور یابند. قبلاً لیگ جوانان برگزار می‎شد که الان چند سالی است تیم‎ها استقبال نمی‎کنند و در لیگ بزرگسالان هم مبالغی که به ورزشکاران پرداخت می‎شود، خیلی کم و در شأن آنان نیست. این مشکل جامعه دوومیدانی است.

 

او تصریح کرد: قرارداد 3 نفر اول تیم ملی زیر 5 میلیون تومان بود که دردآور است و اگر ورزشکارها قراردادهای خوبی ببندند، بدون شک رکوردهای خوبی نیز ثبت می‎کنند ولی برخی از بچه‎ها برای اینکه رکودهایشان را ارتقا دهند باید از جیب خودشان هزینه کنند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top