آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

امیرحسین منظمی انتخاب دستیاران ایرانی لوزانو را منوط به برگزاری جلسات کارشناسی دانست.

 

به گزارش افلاک و به نقل ایسنا، پس از معرفی رائول لوزانو به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال، مدیر تیم‎های ملی به دفاع از این انتخاب فدراسیون پرداخت و گفت: لوزانو قطعا می‎تواند به تیم ملی والیبال کمک کند.

 

وی با بیان این که لوزانو انتخاب درستی برای تیم ملی والیبال بود، دلیل آن را ملحق شدن وی به تیم در تاریخ 12 فروردین اعلام کرد.

 

منظمی در خصوص اینکه برخی کارشناسان والیبال آندره آناستازی را گزینه بهتری برای هدایت تیم ملی نسبت به لوزانو می‎دانند این نظر را رد کرد و یادآور شد: آناستازی با برنامه جدیدی که به فدراسیون داد قرار بود 5 اردیبهشت به ما ملحق شود و تیم ملی را تحویل بگیرد و این در حالی بود که 25 اردیبهشت مسابقات انتخابی المپیک آغاز می‎شود.

 

وی تصریح کرد: لوزانو و سیچلو هر دو آرژانتینی هستند و می‎توانند در کمترین زمان ممکن با هم هماهنگ شوند، سیچلو 3 سال با تیم ما کار کرده و همه بچه‎ها را می‎‏شناسد و راحت‌تر اطلاعات تیم را در اختیار لوزانو قرار می‎دهد.

 

مدیر تیم‎های ملی والیبال با بیان اینکه مطمئن باشید بهترین گزینه برای تیم ملی را داشته‎ایم و شکی در آن نیست، اظهار کرد: در وقفه‎ای که در لیگ اروپا و لیگ لهستان بوجود می‎آید لوزانو به ایران می‎آید و چند تا از بازی‎های لیگ را خواهد دید تا شناخت بهتری از بازیکنان بدست آورد.

 

منظمی در خصوص گمانه‎زنی برخی رسانه‎ها و‎ معرفی برخی چهره‎ها و مربیان باشگاهی به عنوان دستیار لوزانو، بیان کرد: من هم با حضور دستیاران ایرانی در کادر فنی تیم ملی بطور جد موافقم که در کنار لوزانو و سیچلو کسب تجربه کنند. در جلسات آینده تصمیم می‎گیریم و کسانی که بهتر بوده و بتوانند برای تیم ملی مثمرثمرتر باشند، انتخاب می‎شوند تا به والیبال کشور خدمت کنند.

 

منظمی تاکید کرد: باید با کار کارشناسی تمامی مربیان داخلی را بررسی کنیم و انتخابی کارشناسانه خواهیم داشت.

 

وی در ادامه گفت: باید تمامی شرایط را برای تیم ملی فراهم کنیم تا سهمیه المپیک را بگیریم که شایسته آن نیز هستیم.

 

این ملی‎پوش سابق لرستانی والیبال اضافه کرد: مردم ایران می‎دانند والیبال خوش درخشیده و در بین خانواده‎ها جایگاه ویژه‎ای دارد. با راهیابی به المپیک، کارنامه تیم ملی درخشان و پربارتر می‎شود.

 

وی با بیان این که افتخارات ما با حضور در المپیک به عنوان رویدادی مهم در عرصه ورزش، کامل و کامل‎تر می‎شود، در خصوص اینکه شاکله تیم ملی برای حضور در انتخابی 25 اردیبهشت حفظ می‎شود یا نه؟ گفت: ما تمامی بازیکنان فعلی تیم را به دقت زیرنظر داریم و مسابقات آنها را در لیگ برتر پیگیری می‎کنیم ولی بازیکنان دیگری که خوش بدرخشند به اردوی تیم ملی دعوت می‎شوند و شاید جزو نفرات نهایی باشند.

 

منظمی افزود: مطمئن باشید لوزانو بهترین و آماده‎ترین بازیکنان را برای انتخابی المپیک در تیم ملی جای خواهد داد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top