دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 889

 
عصر امروز در هفته چهارم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور خیبر خرم آباد در ورزشگاه تختی تیم گیتی پسند  اصفهان را شش تایی کرد .

 

به گزارش  پایگاه خبری و تحلیلی افلاک ورزشی ، خیبر در این دیدار با ارائه یک فوتبال هجومی با شش گل نماینده دیار زاینده رودرا روانه اصفهان کرد.

در این دیدار در نیمه اول دو تیم یک بازی سرد و کسل کننده را به نمایش گذاشته و با تساوی بدون گل به رختکن رفتند .

اما در نیمه دوم آتشفشان و توپخانه خیبر بد جوری فوران کردو با درخشش هافبک های سرعتی وگلزنی مهاجمان خوب خود تیم گیتی پسند را فلج کردند.

خیبر حتی در دقیقه 65توسط فرزاد بهاری یک ضربه پنالتی را از دست داد.

در این دیدار هافبک های خیبر با رهبری علی صدرا و حامد کریمی با اتکا به فرارهای دیدنی مصطفی علیخانی بارها خط دفاعی ضعیف و کشنده گیتی پسند را آزار داداند و حتی دو بار ضربات علی صدرا و علیخانی به تیر دروازه حریف برخورد کرد. 

البته خیبر که امسال یک تیم جوان و بدون حاشیه نشان می دهد باید در چند پست نقاط ضعف عمده ای دارد که باید با تقویت این نقاط خود را بازی به بازی برای رسیدن به لیگ یک آماده کند .

خیبر در جناج چپ ،دفاع وسط و خط میانی باید تیم خود را تقویت کند.

در این دیدار پژمان قرمزی ،مصطفی بیات ،مصطفی علیخانی بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و باتجربه های خیبر همچون فرزاد بهاری و علی صدرا با رهبری خوب خود در این پیروزی پر گل نقش اساسی را ایفا کردند .

 خیبر خرم‌آباد که هفته گذشته با قرعه استراحت روبرو بود این هفته در خانه از تیم رده دهمی گیتی پسند اصفهان پذیرایی کرد و توانست با نتیجه پر گل 6 بر یک برابر حریف به پیروزی برسد.

گل‌های خیبر را در این بازی مصطفی بیات (دوگل)، حامد کریمی، مصطفی علیخانی (دوگل) و محمد بیرانوند به ثمر رساند و تک‌گل گیتی پسند اصفهان را میثم شریفی به ثمر رساندند.

 

  ترکیب تیم خیبر خرم آباد  :خیبر خرم آباد :امیر کلاری،،فرزاد بهاری،حامد کریمی،مسعود ستاری،مصطفی علیخانی ،مصطفی بیات،سینا عارف نیا(امین بیرانوند 88)،احمد زارعی(علیز صدرا 30) ،جواد ابراهیمی ،پژمان قرمزی ،مصطفی مهرابی(محمد بیرانوند 72) ،سرمربی .مهرداد خادمی سرپرست .کیانوش  کهزادی

ترکیب گیتی پسند:محمدزنجانی،میثم شریفی (مهدی زارعی 46)،نیما دهقانی ،حمیدرضابصیری ،علی مدنی ،علیرضا عسگری ؛امین کاویانی(رامین مرادی 75) ،مهدی بلیکه ،سهیل رفیع زاده ،امیر علیدادی ،

سعید حیدری (مصطفی اولادی 70)،سرمربی. علی دهقانی ،سرپرست. حسام مسعودی

 

 خیبر خرم آباد (6)     گیتی پسند اصفهان (1)

گلها :،مصطفی بیات (46،(48)  ، حامد کریمی(63) -مصطفی علیخانی(65و85)و محمدبیرانوند 90برای خسبر و میثم شریفی 73برای گیتی پسند 

داور امید جمشیدی)کمک ها رضا درویشی.محسن دوستان

 

گزارش :محمود داودی نژاد

نوشتن دیدگاه

Back to Top