دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

ملی‌پوشان قایقرانی کایاک و کانوی جوانان و بزرگسالان تمرینات خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش افلاک، اردوی تیم های ملی کایاک و کانوی بزرگسالان که پیش از این قرار بود اول مهرماه به پایان رسد، با صلاحدید کادر فنی تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور چین یعنی ۱۹ مهرماه تمدید شد. ایرج اقلیمی به عنوان سرمربی کایاک،‌ انوش عباسی به عنوان مربی کایاک و الیاس اقلیمی به عنوان سرمربی کانو ملی‌پوشان را تحت نظر دارند.

برای کایاک فرزین اسدی و امین بوداغی از مازندران، پیمان قوی دل، علی آقامیرزایی و صادق زمانی از گیلان، محمد طاهر حسینی افشار از کرمانشاه، امید احمدی از زنجان، بابک دربان از تهران، احمدرضا طالبیان از اصفهان و مجید جواهری از خراسان رضوی در اردو حضور دارند و برای کانو عادل مجللی از گلستان، علی اجاقی از کرمانشاه و معراج محمدزاده، کیا اسکندانی و دامون صادقی از تهران در اردو حضور دارند.

همچنین هفتمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی کایاک مردان رده سنی جوانان نیز با حضور ۷ قایقران از امروز آغاز می‌شود. هرمز فتحی نیا سرمربی و علی بنده نژاد مربی کایاک اعضای کادر فنی این تیم هستند.

ابوالفضل درجزی، شایان مافی، محمد زارع و محمدرضا صیاد مومن از گیلان، علیرضا مرادی از لرستان، امیر خوانساری از مازندران و تارخ طالبی از تهران نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top