دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

میرزاپور درباره مسابقات لیگ برتر این فصل گفت:« بعضی وقت ها که بازی های لیگ برتر با تمرین و یا مسابقه ما هم زمان نیست بازی ها را می بینم. به نظرم لیگ برتر امسال نسبت به سال های قبل خیلی تغییر نکرده است.

وی ادامه داد: 4-5 تیم هستند که شرایط خوبی دارند و امسال هم مدعی هستند. من به شخصه کیفیت آنچنانی در بازی های این فصل ندیدم البته الان ابتدای فصل است و شاید در هفته های آینده تیم ها به هماهنگی بیشتری برسند و بازی های بهتری ارائه دهند. با این حال پرسپولیس نسبت به دیگر تیم ها وضعیت بهتری دارد چون تغییرات کمتری داشته و هماهنگی بیشتری نسبت به بقیه تیم ها دارد.»


بازیکن سابق فولاد خوزستان همچنین اضافه کرد:« متاسفانه همه بازی های فولاد در این فصل را نتوانستم ببینم. اما امسال فولاد تیم جوانی است و تا الان هم دو برد به دست آورده است و به نظرم باید به این تیم فرصت داد تا بتواند به شرایط ایده آلش برسد.»


دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره دروازه بانان خوب لیگ برتر امسال گفت:« به نظرم بیرانوند هنوز هم بهترین کیفیت را در میان دروازه بانان دارد و توانسته نمایش خوبی داشته باشد. محمدرضا اخباری و رشید مظاهری هم دروازه بانان خوب و آینده داری هستند.»


او درباره مهدی رحمتی همبازی سابقش در تیم ملی گفت:« مهدی (رحمتی) به نظر من همیشه خوب بوده است. البته وضعیت استقلال کمی بحرانی است اما مهدی( رحمتی) توانسته مثل همیشه عملکرد خوبی داشته باشد.»

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top