دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

جودوکار وزن 66- کیلوگرم تیم ملی مدعی شد اگر در دور دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا به حریف قزاقستانی نمی‌خورد، بدون شک مدال کسب می‌کرد.

به گزارش افلاک، قاسم نوری‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا منطقه لرستان، درباره رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار کرد: در بخش انفرادی، دور نخست ورزشکار افغانستانی را ایپون کردم و در دور دوم به مصاف حریف قزاقستانی رفتم که نایب قهرمان جهان است و با اینکه تا ثانیه‌های آخر جلو بودم اما ضربه شدم.

وی تأکید کرد: بدون شک اگر دور دوم به نایب قهرمان جهان نمی‌خوردم و با توجه به شناختی که از بقیه حریفان داشتم، مدال کسب می‌کردم. در چند مسابقه اخیر همواره در دور اول یا دوم به مدعیان اصلی می‌خورم و از لحاظ قرعه بدشانسی می‌آورم.

نوری‌زاده با بیان اینکه در بخش تیمی جبران کردیم، افزود: به استثنای تیم ژاپن که در نیمه‌نهایی باختیم، تیم‌های چین، پاکستان و قزاقستان را با اقتدار شکست دادیم و برای نخستین بار در بخش تیمی مقام سوم آسیا را کسب کردیم.

این جودوکار لرستانی گفت: در این دوره تیم خوبی داشتیم و فدراسیون برنامه‌ریزی مناسبی داشت و در آینده از این تیم بیشتر خواهیم شنید.

وی مسابقه بعدی‌اش را المپیک آماتور(کارگران) عنوان کرد و ادامه داد: 21 خرداد به این رقابت‌ها که در کشور لتونی برگزار می‌شود، اعزام خواهم شد.

نوری‌زاده یادآور شد: بعد از کسب این مقام هیچ‌کدام از مسئولان استانی حتی یک پیام تبریک نگفتند و باید می‌دیدید که مسئولان بقیه استان‌ها برای ورزشکارهایشان چه کارهایی انجام دادند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top