دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

خیبر خرم‌آباد در یک دیدار سخت خارج از خانه امروز در شهر جم بوشهر در برابر پارس جنوبی جم به تساوی بدون گل دست یافت ..

به گزارش افلاک ورزشی ،در این دیدار شاگردان داود حقدوست که در نیم فصل با تقویت تیم خود در اندیشه صعود به رده های بالای جدول  بوده در این دیدار در برابر تیم قدرتمند ومتمول پارس جم بوشهر قرار گرفت .

در این دیدار تیم پارس جم با اندیشه های تاکتیکی مهدی تارتار با توجه به حضور دربالای جدول در اندیشه بازی هجومی وپیروزی بود وخیبر هم برای کسب نتیجه پای به میدان گذاشتند .

خیبر که در این دیدار سجاد بیرانوند دروازبان لرستانی وخوش استیل را به خدمت گرفته در اختیار داشت با رهبری فرزاد بهاری کاپیتان خوب خود وانسجام خوب خط دفاعی با پوشش مناسب  همراز و ستاری در جناحین وطرحانی در عمق عملا همه روزنه های نفوذ خط حمله وفاز هجومی جم را بسته ودر طول نود دقیقه اجازه خود نمایی به حریف بوشهری ندادند .

تیم خیبر در این دیدار با سیتم-2 4-4-در برابر حریف بوشهری قرار گرفت .ودر دقایقی هم بر روی ضد حمله با استفاده از سرعت وتکنیک حسین بهاروند،یاسر درویشی، امیر منصوریان  و رضا شرفی در جناحین وبازی خوانی وگرفتن نبض بازی در میانه میدان با استفاده از تجربه علی صدرا وجوانی محمد بیرانوند عملا خط میانی پارس جم را از بازی خارج کردند .  

پارس جم هم دراین دیدار سعی کرد با استفاده از سرعت امید سینگ ،محمد حسین مهر آزما در جناحین وبازیسازی مهدی حنیفی به گل دست یابد که اسیر بازی هوشمندانه بازیکنان خیبر شدند .

محمود خمیسی مدافع وکاپیتان دورودی ولرستانی جم بوشهر در این دیدار در قلب خط دفاعی این تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشت .

 پارس که در دور رفت این رقابت‌ها در یک بازی جنجالی موفق شده بود با یک گل خیبر را شکست دهد..

داوری این بازی را "یاسر همرنگ" عهده‌دار بود و حمید سبحانی و حمیدرضا افشون به عنوان کمک‌داور و احمد محمدی داور چهارم در زمین حضور داشتند؛ بابک وسیله‌بر نیز ناظر بازی بود..

اسامی پارس جم بوشهر :ناصر سالاری ،محمود خمیسی ،مجتبی لطیقی ،میثم تیموری ،سعید محمد فر،مهدی حنیفی ،حسین پور امینی ،امید سینگ ،محمد حسین مهر آزما (حسین حجازیان75 )،علی نظری(حمید غلامی50 ) ،بابا محمدی  سرمربی :مهدی تارتار

 اسامی خیبر خرم آباد:سجاد بیرانوند ، وحید همراز(رضا شرفی 40)، فرزاد بهاری ، محسن طرهانی ،علی صدرا(امین بیرانوند85)  ، امیر منصوریان ، مسعود ستاری ، یاسر درویشی،  محمد بیرانوند،حسین بهاروند(فرشاد امامی 75)، ناصر دورودیان  سرمربی داوود حقدوست  سرپرست: کیانوش کهزادی

گزارش :محمود داودی نژاد

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top