دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

‌استاندار لرستان از احداث کارخانه تولید کاغذ از پودر سنگ توسط سرمایه‌گذاران چینی در استان خبر داد.

‌به گزارش افلاک، مهندس هوشنگ بازوند در جلسه هماهنگی برای تسهیل روند سرمایه‌گذاری چینی‌ها در لرستان، گفت: شاهد سومین سرمایه‌گذاری بزرگ خارجی‌ها در لرستان خواهیم بود.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری خارجی‌ها در لرستان برای تک‌تک مدیران و مردم استان ارزشمند است.

بازوند تاکید کرد: لرستان دارای ظرفیت بسیار ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری است و سرمایه‌گذاران بابت حفاظت و حراست از سرمایه‌ خود در لرستان اطمینان خاطر داشته باشند.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: قریب به چهار ماه است که سرمایه‌گذاران چینی بدنبال حضور در یکی از استان‌های کشور هستند. استان‌های مختلفی طی این مدت بدنبال جذب این سرمایه‌گذاران بودند که نهایتا با رایزنی‌های انجام شده؛ لرستان انتخاب شد.

وی تاکید کرد: مدیران همکاری جدی برای تسهیل حضور این صنعتگران داشته باشند، هرگونه کوتاهی و ایجاد مانع برای این فعالان اقتصادی موجب فرار سرمایه‌گذاران از استان و جذب آنان به استان‌های دیگر خواهد شد.

بازوند گفت: علاوه بر این پروژه بزرگ، قرار است طی همکاری مشترکی با استان لیونینگ چین، سرمایه‌گذاری بزرگی در احداث و راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی در لرستان توسط چینی‌ها صورت پذیرد.

سرمایه‌گذاری این طرح بالغ بر 500 میلیارد تومان خواهد بود و حدود 1000 شغل ایجاد خواهد شد. این کارخانه تولیدات متنوع از کاغذ خواهد داشت و برخی تولیدات آن برای صنایع کشاورزی موجب رشد و بهره‌وری بسیار بیشتری خواهد شد. ظرفیت تولید این کارخانه،بالغ بر 120 هزار تن کاغذ با کیفیت بالا در سال خواهد بود که بطور کامل از پودر سنگ تولید می‌شود.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top