دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

 در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال ایران عصر یک شنبه ،تیم خیبر خرم آباد در ورزشگاه تختی خرم آباد به مصاف مس کرمان می رود .

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ، خیبر خرم آباد که با آمدن مربی جوان خود در بازی سخت ونفسگیر هفته گذشته در مسجد سلیمان سه امتیاز شیرین را کسب کرده بود .

برای یک  پیروزی دیگر خانه در برابر تیم متمول وبا امکانات مس صف آرایی می کند . 

 

شاگردان داود حقدوست که این فصل هم با مشکلات عدیده مالی دست وپنجه نرم می کنند با اتکا بر تماشاگران خونگرم خود وقدرت جوانی ودوندگی بازیکنان خود برای شکست مس از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهند بود .

خیبر که در این دیدار علی صدرا، صادق نادرپور، فرشاد امامی ،ابراهیم فلاحی را به دلیل مصدومیت وفرزاد بهاری نیز با توجه به محرومیت در اختیار ندارد .

خیبر در این دیدار با اتکا بر چند بازیکن تاثیر گذار وخوب خود همچون حسین بهاروند ،یاسر درویشی ،روزبه سینکی ،وحید همراز ،شهاب دارایی ومحمد بیرانوند با استفاده از سرعت وهوش بالای بازیکنان خود وکندی خط دفاعی مس در اندیشه یک برد شیرین خواهند بود .

خیبر اگر در بازی با مس حسین بهاروند ویاسر درویشی را سرحال در خدمت داشته باشد با توجه به تکنیک بالا وقدرت حمل توپ وتکنیک ناب این دو بازیکن می توان خیبر را برنده بازی پیش بینی کرد .

البته خیبر به قدرت بازیسازی محمد بیرانوند واحمد جعفری در میانه میدان و جنگندگی و شوت زنی مهدی عبدی هافبک انرژیک خود و گلزنی شهاب داریی مهاجم خوش تکنیک خود نیز چشم دارد .

تیم مس کرمان با یک مربی کاملا با تجربه وزیرک به نام منصور ابراهیم زاده که اندک اندک با تک گل های سه امتیازی خود را به صدر جدول نزدیک می کند .

در تیم مس کرمان مهره های با تجربه وتاثیر گذازی همچون  فرزاد حسین‌خانی، احمد زنده‌روح، میلاد پورصف‌شکن و محسن دلیر ووحید اسماعیل بیگی می تواند برای خیبر خطرناک باشد ومربیان خیبر برای مهار این بازیکنان باید برنامه خاصی داشته باشند .

مس که نمی خواهد خود را از صدر جدول دور کند برای سه امتیاز بازی ویک بازی منطقی پای به خرم آباد می گذارد و خیبر هم نمی خواهد حسرت برد خانگی را در برابر حریف متمول وقدرتمند خود از دست دهد .

مس کرمان با 12امتیاز در مکان دهم وخیبر با 8امتیاز در مکان چهاردهم جدول قرار دارد .

در فصل گذشته خیبر در کرمان با یک گل مغلوب مس شد ولی در بازی برگشت با نتجه دو بر صفر این تیم را شکست داد .

ترکیب احتمالی خیبر :

روزبه سینکی محسن طرحانی وحید همراز مصطفی مهدوی مسعود ستاری محمد بیرانوند احمد جعفری یاسر درویشی مهدی عبدی حسین بهاروند شهاب دارایی

 ترکیب  احتمالی مس کرمان: رضا حیدری، مجید ایوبی، حامد محمودی، وحید اسماعیل‌بیگی، بهنام داداش‌وند، فرزاد حسین‌خانی، احمد زنده‌روح، احسان پورشیخعلی ،فرشید علیزاده محسن دلیر

گزارش :محمود داودی نژاد

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top