دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

سرمربی تیم‌های ملی جودو بانوان گفت: به بانوان اهمیت داده شود، نسبت به آقایان مدال‌های بیشتری کسب می‌کنند.

به گزارش افلاک و به نقل از ایسنا، مریم ولی‌بهاروند درباره رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار کرد: در هر رده سنی با 5 ورزشکار شرکت کردیم که در 6 وزن جودوکارهای ما به فینال و رده‌بندی راه یافتند و در پایان یک نشان برنز در رده سنی جوانان، یک نقره نوجوانان و چهار عنوان پنجمی کسب کردیم.

وی تصریح کرد: در برخی وزن‌ها روی اشتباه جودوکارها از کسب مدال بازماندیم و تاکنون سابقه نداشته این تعداد جودوکار بانوی ایرانی به فینال و رده‌بندی صعود کنند.

ولی‌بهاروند یادآور شد: برای این رقابت‌ها فقط یک ماه زمان داشتیم و به همین علت بدنسازی زیادی نداشتیم و بیشتر روی مسائل تکنیکی و تاکتیکی کار کردیم.

سرمربی تیم‌های ملی جودو بانوان بیان کرد: خانم ساکی نایب رئیس فدراسیون خیلی به ما کمک کرد و هر چیزی می‌خواستیم در اختیار ما قرار می‌داد. یک روانشناس در کنار تیم بود که به خوبی بچه‌ها را از لحاظ ذهنی آماده کرد.

وی تصریح کرد: ملی‌پوشان به خودباوری رسیده بودند و در تمام اوزان، امید کسب مدال داشتیم. جودوکاران به این باور رسیده بودند که می‌توانند روی سکو بروند و بدون شک در آینده از این نفرات بیشتر خواهیم شنید.

ولی‌بهاروند تأکید کرد: اگر فدراسیون به بخش بانوان اهمیت دهد، بدون شک مدال‌های بیشتری نسبت به آقایان کسب می‌شود.

وی با بیان اینکه قراردادم تا پایان این رقابت‌ها بوده است، خاطرنشان کرد: جودو بانوان در دو سال پیش، افت شدیدی کرد و خیلی پسرفت داشتیم که امیدوارم در فدراسیون جدید با برنامه‌ریزی درست، این عقب‌ماندگی جبران شود.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top