دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال ایران تیم نساجی مازندران در خانه توانست با نتیجه خوب سه بر یک مقابل خیبر به برتری دست پیدا کند .

به گزارش "پایگاه خبری وتحلیلی  افلاک ورزشی "از هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور نساجی در خانه به مصاف خیبر خرم آباد رفت که در پایان موفق شد این تیم را با نتیجه پر گل 3بر1از پیش روی بردارد.

در این دیدار خیبر خرم آباد که بدون سرمربی با ترکیب متفاوت نسبت به بازیهای گذشته واضافه شدن علی صدرا ووحید همرازپای به میدان گذاشت ودر نیمه اول بازی پایاپای وخبی را در برابر حریف قدیمی وپر طرفدار شمالی به نمایش گذاشت وبا تساوی یک بریک به رختکن رفت . 

در نیمه دوم تیم نساجی با حمایت هواداران خود وروری تیز هوشی مهاجم گلزن واسبق پرسپولیس محمد عباس زاده توانست جدال نداراهای لیگ یک را با یک بد شیرین به سود خود خاتمه  دهد.

خیبر که این فصل بسیار ضعیف ودور از انتظار در بازیهای خارج از خانه وخانه به حریفان خود نه نمی گویید وگویا بازیکنان این تیم که گویا در بوندسلیگا ولالیگا توپ می زنند چنان بی انگیزه شده وبا یک فصل حضور در لیگ یک گویا به همه چیز رسیده اندبا این شرایط اولین تیم سقوط کننده از لیگ یک خواهند بود .

هر چند هیچ کس منکر مشکلات مالی وکمبودهای فراوان خیبر نیست ولی تیمی مثل نساجی هم دست کمی از خیبر ندارد ولی نتایج خیبر با نساجی و تیم های مثل ایرانجوان بوشهر گویای خیلی از واقعیت هاست واین طور به نظر می رسد بازیکنان خیبر در این فصل همدل نبود واز غیرت لری در این تیم خبری نیست .

امیدواریم مسئولان خیبر با انتخاب مربی شایسته وشوک به بازیکنان خود در ادامه از این روند نزولی رهایی پیدا کنند .

داوران:مهدی مرجانزاده – داریوش صابر مطلق – مرتضی کاظمیان – عباس مهدیزاده

 

بازیکنان نساجی مازندران:

 

وحید مهدی خانی-علی گودرزی-مرتضی غلامعلی تبار-میثم کریمی-حسن نجفی-کاظم حیات منش-عباس یحیی بیگی-مجتبی-رمضانی-محمد قاسمی نژاد-احسان تاییدی-محمد عباس زاده-

سرمربی:محمود فکری

 

بازیکنان خیبر خرم آباد:

 

روزبه سینکی - ابراهیم فلاح -  امیر منصوریان - مسعود ستاری - علی صدرا-مهدی عبدی- حسین بهاروند -شهاب دارایی- وحید همراز-  یاسر درویشی و
مصطفی علیخانی

سرمربی: علی نیکبخت

سرپرست: کیانوش کهزادی

بیست دقیقه ابتدایی بازی را دو تیم متعادل پشت سر گذاشتند و هر یک از دو تیم صاحب یک موقعیت بر روی دروازه حریف خود شدند.

اما دقیقه26سرانجام احسان تاییدی با ضربه سر دروازه خیبری ها را فرو ریخت.

اما شادی پس از گل مازندرانی ها فقط پنج دقیقه طول کشید تا شهاب دارایی بازیکن خیبر در یک موقعیت ایده آل کار را به تساوی بکشاند.

بازی در ادامه نیمه نخست به جز اعتراض دو تیم به داور موقعیتی خطرناکی نداشت تا دو تیم با تساوی یک بر یک راهی رختکن شوند.

 

اما نیمه دوم را شاگردان محمود فکری طوفانی آغاز کردند و خطای پنالتی رخ داده بر روی عباس زاده را خود این بازیکن به سمت دروازه خیبر شلیک کرد تا به روند گلزنی خود همچنان ادامه دهد.

پس از این گل بازیکنان نساجی نبض بازی را در دست گرفتند و دقیقه80باز هم عباس زاده با یک حرکت انفجاری و دریبل چند بازیکن به محوطه جریمه خیبر رسید  وبا ضربه ای آرام گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

حملات شاگردان نیکبخت در دقایق پایانی بی ثمر بود تا خیبر همچنان در حسرت پیروزی بماند و با این پیروزی فکری نفسی راحت بکشد.

با این 3امتیاز نساجی مازندران 10امتیازی شد و با قرارگیری در مکان دهم جدول تا حدودی از قعر جدول فاصله گرفت.

خیبر خرم آباد نیز با این باخت 2امتیازی باقی ماند و در قعر جدول لیگ دسته اول قرار گرفت.

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top