به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ، هوشنگ بازوند در خصوص دیدار با سید مناف هاشمی معاون پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: ما هم دنباله روی دیدگاه‌هایی که در وزارت ورزش وجود دارد هستیم و توقع نداریم تمام مشکلات با اعتبار و پول دولتی حل شود.

وی ادامه داد: راهکارهایی وجود دارد که بر اساس آن بتوانیم بخش خصوصی را برای اتمام پروژه‌ها پای کار بیاوریم. قرار است آقای هاشمی تعهدات سفر وزیر را پیگیری کند. موضوع ایجاد دو میلیون مترمربع فضای روباز مطرح شد که تفاهم‌نامه آن را تنظیم کرده‌ایم.

بازوند ادامه داد: همچنین قرار است معاون وزیر موضوع ماده 27 را به صورت جدی پیگیری کند و در دستور کار قرار دادیم. همچنین وزارتخانه برای مشارکت در ساخت مجموعه سالن ورزشی فلک‌الدین خرم‌آباد قرار است به ارزش 500 میلیون تومان مساعدت کند.

وی اضافه کرد: موضوع تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد هم به صورت ویژه مطرح شد که قرار است علاوه بر کمک‌های ما وزارتخانه نیز مساعدت‌های لازم را برای رفع مشکل‌های این تیم داشته باشد.

وی با اشاره به مجموعه ورزشی خرم‌آباد(دهکده المپیک سابق) تصریح کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های قدیمی است که از جمله طرح‌های تاثیرگذار در ورزش استان محسوب می‌شود؛ راهکارهای چگونگی به اتمام رساندن 23 پروژه آن مورد بررسی قرار گرفت و این مهم نیازمند مصوبه‌ای از سوی دولت بوده و قرار است آقای هاشمی این موضوع را پیگیری کند.