دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

خیبر خرم آباد 2  مس کرمان صفر 

داور :حمید حاج‌ملک" از گیلان،حسن ظهیری و مرتضي کاظمیان

از هفته سي و دوم ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور تيم خيبر خرم‌آباد عصر امروزدوشنبه شانزدهم فروردين 1395 در حضور حدود 6هزار تماشاگر ببا دو گل بر تیم متمول  مس کرمان غلبه کرد .

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ، از هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور، عصر امروز تیم خیبر خرم آباد در ورزشگاه تختی این شهر و در مقابل هواداران پرشور خود مقابل مس کرمان به برتری 2 بر 0 دست یافت. 

 خیبر خرم‌آباد : محمدعلی نعمتی، مسعود ستاری، رضا حاتمی، علی گودرزی، امیر منصوریان، یاسر درویشی، مصطفی علیخانی (از دقیقه 87 محمد بیراوند)، علی صدرا(كاپيتان)، محمود قائدرحمتی، حمید گلزاری و شهاب دارایی (از دقیقه 80 مجید هوتن)، سرمربی: علی نیکبخت

 مس کرمان : ارشاد یوسفی، فرزاد حسین‌خانی(كاپيتان)، احمدرضا زنده‌روح، محمد مختاری، بهنام داداش‌وند، سعید دقیقی (از دقیقه 84 سعید صالحی)، سید عبدالله حسینی، کیوان امرایی، علی مرزبان (از دقیقه 72 علی یونسی)، محمدرضا زینال‌خیری، میلاد پورصف‌شکن، سرمربی: اکبر میثاقیان

اخراج: 
بهنام داداشوند دقیقه 56 از مس کرمان

گل های تیم خیبر را در این دیدار علی صدرا در دقیقه 58 و حمید گلزاری در دقیقه 73 به ثمر رساندند

در این دیدار شاگردان علی نیکبخت که در غیلب فرزاد بهاری ومهدی عبدی دو بازیکن تاثیر گذار خود وپوست اندازی در خط دفاعی وحضور علی گودرزی در قلب دفاع ونیمکت نشینی محمد ویزواری در اندیشه پیروزی وگل نخوردن بود با میداندارزی علی صدرا هافبک باجربه خود وقدرت حفظتوپ وتکنیک بالای یاسر درویشی در جدال با هافبک نامی ومیلیاردی مس گوی سبقت را از شاگردان اکبر اوتی روبوده ودر دو نیمه برتر میدان بود .

البته مس که با حضور فرزاد حسین خانی کاپیتان تمام نشدنی خود وقدرت گلزنی وتکنیک کیوان امرایی مهاجم لرستانی خود به همراه مهاجم گلزن ولیگ برتی به نام سعید دقیقی سعی در گلزنی وپیروزی در خرم آباد بود که دوندگی بی امان ویکدلی بازیکنان خیبر مانع وسد بزرگی در برابر این تیم متول بود ..

خیبری ها نیمه اول را نسبت به حریف کرمانی خود هجومی تر آغاز کردند و موقعیت هایی روی دروازه تیم مس خلق شد و در بهترین موقعیتی که نصیب شاگردان نیکبخت شد شهاب دارایی در دقیقه 24 بازی با یک شوت محکم می رفت تا دروازه تیم مس را باز کند ولی با عکس العمل عالی یوسفی مواجه شد.

تلاش خیبری ها پس از این اتفاق نیز تداوم یافت و دو سه موقعیت دیگر را روی دروازه تیم مس شاهد بودیم ولی ثمری برای این تیم نداشت تا نیمه اول بدون رد و بدل شدن گلی خاتمه یافت.

نیمه دوم باز هم این تیم خیبر بود که هجومی ظاهر شد و مس را در فشار قرار داد. بالاخره در دقیقه 58 بازی خطای بهنام داداش وندمدافع تیم مس روی مصطفی علیخانی اعلام ضربه پنالتی را برای این تیم در پی داشت. پنالتی خیبری ها دفع ناقص یوسفی را به دنبال داشت ولی علی صدرا با ریباند به موقع خود موفق شد اولین گل تیم خیبر را به ثمر برساند.

اکبر میثاقیان برای به جلو کشاندن تیمش در دقیقه 64 بازی دست به تعویض زد و علی یونسی را به جای علی مرزبان وارد میدان کرد ولی این حربه کارساز نشد تا شهاب دارایی در دقیقه 73 بازی موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند و هواداران متعصب و پرشور خرم آبادی را به وجد بیاورد. 

دقایق حساس :

دقیقه 18: شهاب دارایی مهاجم خیبر در محوطه 18 قدم سرنگون شد اما داور اعتقادی به خطا نداشت و دستور به ادامه داد؛ این تصمیم داور با اعتراض بازیکنان و کادر خیبر مواجه شد.
دقیقه 20:َ در این دقایق تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه به حدود سه هزار نفر رسیده است.
دقیقه 22: شوت زمینی و سرکش شهاب دارایی با نوک انگشتان ارشاد یوسفی دروازه‌بان مس به کرنر رفت.
دقیقه 26: کرنر مجدد برای خیبر؛ کرنر ارسالی در درون شش‌قدم و ضربه‌ی کم‌جان مسعود ستاری در آستانه‌ی ورود به دروازه‌ی مس برگشت داده شد.
دقیقه 29: خیبری‌ها با حوصله و رو آوردن به بازی زمینی بازی منطقی و خوبی تا این دقیقه به نمایش گذاشته‌اند؛ در این دقایق حرکات انفجاری مصطفی علیخانی بارها مدافعین مس را آزار داده است.
دقیقه 35: بازی در حالی در این دقایق بدون گل در جریان است که تشویق تماشاگران خرم‌آبادی برای یک لحظه قطع نمی‌شود.
دقیقه 36: تا این لحظه از بازی حرکات پا به توپ یاسر درویشی، مصطفی علیخانی و شهاب دارایی در چندین مرتبه مدافعین مس را با دردسر مواجه ساخته است.
دقیقه 44: کرنر برای خیبر؛ کرنر ارسالی با دخالت مدافعین مس به وسط زمین برگشت.
دقیقه 45: خروج ناموفق ارشاد یوسفی و دیر رسیدن رضا حاتمی مدافع پیش تاخته‌ی خیبر یک موقعیت خوب را از این تیم گرفت.
نیمه‌ی نخست در حالی بدون گل خاتمه یافت که هر دو تیم بسیار محتاطانه بازی کردند، به خصوص تیم مس که حتی به نظر می‌رسد که کسب یک امتیاز در زمین حریف برایش نتیجه‌ی بدی نخواهد بود، اما خیبری‌ها در حملات خود با بازی‌سازی علی صدرا و نفوذهای مصطفی علیخانی و مسعود ستاری از راست، یاسر درویشی از چپ و فرارهای عمقی شهاب دارایی موقعیت‌های خوبی خلق کردند که پوشش به موقع و خروج‌های مطمئن ارشاد یوسفی دروازه‌بان مس مانع از به ثمر رسیدن گل برای خیبر شد.


دقیقه 50: حمله مهاجمان خیبر یک کرنر برای این تیم در پی داشت که کرنر ارسالی توسط دروازه‌بان مس دفع شد.
دقیقه 55: بازی در این دقایق درگیرانه تر دنبال می‌شود و حساسیت آن تا حدودی بر روی کیفیت فنی هر دو تیم تاثیر داشته است.
دقیقه 56 گل اول خیبر: خطای داداش‌وند مدافع مس بر روی مصطفی علیخانی منجر به اخراج بازيكن مس و اعلام پنالتی برای خیبر شد؛ ضربه پنالتی "علی صدرا" توسط ارشاد یوسفی دفع شد و در ادامه؛ توپ برگشتی را صدرا پس از فریب دروازه‌بان وارد دروازه‌ی مس کرد.
دقیقه 63 کرنر برای مس: کرنر ارسالی توسط مدافعان خیبر دفع و راهی کرنر شد؛ کرنر ارسالی بعدی توسط نعمتی سنگربان خیبر دفع شد.
دقیقه 67: برخورد سنگربان خیبر با بازیکنان مس باعث شد به دلیل مصدومیت نعمتی بازی در دقایق متوقف شود.
دقیقه 70: مدافعین مس توپ ارسالی علی صدرا را دفع کردند.
دقیقه 75 گل دوم خیبر: فرار محمود قائدرحمتي و پاس به جلوی زیبا وی در دهانه‌ی دروازه با دخالت "شهاب دارایی" به گل دوم خيبر و اين بازي تبدیل شد.

دقیقه 82:ضربه سر فرزاد حسین خانی به تیر دروازه خیبر برخورد کرد .

دقیقه 88 شوت زیبای کیوان امرایی با واکنش نعمتی مهار شد .

 تیم مس کرمان از بازیکنان صاحب‌نام و باتجربه‌ای چون ارشاد یوسفی، فرزاد حسین‌خانی، محمد مختاری، سعید دقیقی، کیوان امرایی و میلاد پورصف‌شکن سود برد.
* از نکات جالب مسابقه‌، حضور بیش از 50 تماشاگر مس کرمان است که با طبل در ورزشگاه تختی حضور یافته‌اند.

* "شهاب دارایی" اولین بازی خود را به صورت ثابت و به عنوان مهاجم هدف برای خیبر در اين فصل تجربه می‌کند. وي فصل قبل نيز بازيكن اين تيم بود كه ابتداي فصل مورد بي‌مهري ققرار گرفت و در نيم‌فصل دوم دوباره به جمع بازيكنان خيبر افزوده شد.
* اکبر میثاقیان سرمربی مس به دلیل عدم صدور کارت مسابقه، از جایگاه ویژه نظاره‌گر بازی است. 

گزارش وعکس :محمود داودی نژاد وسیامک کوهگرزاده

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top