دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

 رییس هیات کشتی لرستان گفت: ۴۰ نشان رنگارنگ سال گذشته توسط کشتی‌گیران استان در میادین ملی و بین المللی کسب شد.

به گزارش  پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ؛ از روابط عمومی هیات کشتی لرستان، فرید بهرامی اظهار کرد: در این راستا ۱۴ مدال در مسابقات رشته آزاد کشور، هفت مدال در مسابقات فرنگی، یک مدال در آلیش بانوان قهرمانی کشور، ۲ مدال در مسابقات جهانی، ۲ مدال در سطح قهرمانی آسیا و ۱۴ مدال در تورنمنت های مختلف بین المللی کسب شده است.

وی با اشاره به اینکه نشان‌های کسب شده جدا از مسابقات دانش آموزی، کارگران و دانشجویان می باشد افزود: برگزاری با کیفیت مسابقات بین المللی شهیدان علی پناهی در خرم آباد، اردوی تیم ملی جوانان در شهر خرم آباد به مدت ۱۱ روز و مسابقات چند جانبه کشوری در شهرستان های بروجرد، دورود، ازنا، رومشگان، الشتر و الیگودرز از مهمترین این تورنمنت ها در استان بود.

بهرامی حضور تیم لرستان در رده های سنی مختلف مسابقات چند جانبه کشور را دیگر برنامه ی موفق هیات کشتی در سال گذشته برشمرد و عنوان کرد: در این راستا تیم های شهرستانی به مسابقات چند جانبه تهران، اصفهان، کردستان، قم، خوزستان و شهرکرد اعزام شدند.

وی اظهار کرد: همچنین سال گذشته سالن های کشتی با مشارکت ارگان های دولتی و خصوصی در شهرهای خرم آباد، رومشگان، الیگودرز و کوهدشت افتتاح و کلاس های متعددی برای دانش افزایی مربیان و داوران استان با حضور مدرسان مجرب ملی و بین المللی برگزار شد.

بهرامی به برگزاری منظم لیگ های استان اشاره کرد و گفت: لیگ های استانی در سطح نوجوانان و جوانان برگزار و شرکت در تمام لیگ های کشوری تا سطح دسته اول به صورت کامل انجام شد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top