دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

 در هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال ایران  یکشنبه ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲در ورزشگاه تختی خرم‌آباد خیبر خرم آباد به مصاف مس کرمان می رود.
به گزارش افلاک ورزشی ؛در آخرین روزهای سال ۱۴۰۲ خیبر خرم آباد برای جبران باخت غافلگیرانه هفته گذشته در مسجد سلیمان به مصاف تیم متمول ،قدیمی و با اصالت مس کرمان می رود خیبر با اندیشه های رضا مهاجری مربی با اخلاق وقدیمی خود ومس کرمان برای جبران مافات شکست بازی رفت وامیدواری به آینده با اندیشه های اکبر محمدی مربی لرتبار وبا دانش خود به همراه وحید فاضلی مربی اسبق خیبر حریفی سخت و گلو گیر برای خیبر خواهد بود.
خیبر که امسال در خانه رکورد صدردرصد پیروزی را کسب کرده برای دادن عیدی به هواداران چند آتیشه ومتعصب خود چاره ای جز پیروزی نداردوخط دفاع مستحکم وآماده مس در برابر خط حمله آتشین خیبر تعیین کننده برنده بازی خواهد بود.
تساوی در این دیدار برای خیبر زنگ خطر ورسیدن مدعیان دیگر لیگ آزادگان به این تیم خواهد بود وخیبر با اتکا به بازیکنان خوبی همچون مهدی کیانی،حمید طاهرخانی،حسین شهابی،علی رضا دغاغله ومهرداد قنبری چاره ای جز پیروزی ندارد.قضاوت بازی بر عهده داور: مصطفی بینش با  کمک‌ رضا بابارئیسی، علی فراهانی و حامد رنجبر با نظارت شاهو اصلانی ونمایندگی فراهانی خواهد بود.
 
خیبر بعد از پیروزی حساس برابر چادرملو اردکان، خیلی‌امیدوار به ادامه صدرنشینی بود، اما هفته قبل برابر نفت مسجدسلیمان غافلگیر شد و در کمال بدشانسی بازی را با دو گل از روی نقطه به حریف واگذار کرد تا اولین شکست دور برگشت را تجریه کند.
یاران مهاجری که هیچ محرومی در این هفته ندارد، در بازی فردا قصد دارند شکست برابر نفت را فراموش کرده و با حمایت تماشاگرانش به روند پیروزی در تمام بازی‌های خانگی ادامه دهند.
حریف خیبر در این هفته مس کرمان است. مس در طی هفته‌های اخیر در خط حمله بسیار ضعیف عمل کرده و حاصل تلاش مهاجمان این تیم در پنج بازی گذشته به ثمر رساندن فقط یک گل است. نقطه قوت این تیم هم خط دفاعی است که در طول شش هفته اخیر هیچ گلی دریافت نکرده و در مجموع ۲۳ دیدار گذشته فقط ۱۷ گل خورده و یکی از بهترین تیم‌ها از نظر خط دفاعی است و همین موضوع کار را برای مهاجمان خیبر سخت خواهد کرد.
مس با هدایت اکبر محمدی تا اینجای کار با ۳۱ امتیاز تیم هفتم جدول است. این تیم علی مغنمیان را به دلیل مجموع اخطار در اختیاز ندارد.
شرایط دو تیم در جدول حاکی از برگزاری یک دیدار حساس در ورزشکاه تختی خرم‌آباد است که‌امید می‌رود خیبر با برتری برابر این تیم همچنان به عنوان مدعی اصلی صعود روند صعودی خود را ادامه دهد.
دیدار رفت با دو گل به سود خیبر پایان یافته بود.
در پایان هفته بیست‌وسوم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور تیم چادرملوی اردکان با ۵۱ امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی است و خیبر خرم‌آباد با ۴۹ امتیاز (یک بازی کمتر) رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. بعد از این دو تیم، فجر سپاسی با ۴۵ امتیاز (تفاضل گل ۱۷+) و نفت مسجدسلیمان با ۴۵ امتیاز (تفاضل گل ۱۴+) سوم و چهارم هستند.
انتهای پیام
مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top