آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت:نگاه ویژه مقام معظم رهبری به توجه به ورزش قهرمانی وظیفه ما را سنگین می کند

 به گزارش  افلاک ورزشی ٬سید آرش قیاسیان مدیر کل ورزش وجوانان استان لرستان در مراسم اهدای جوایز رهبر معظم انقلاب به قهرمانان پاراآسیایی لرستانی  «هانگژو» کشور چین  در دفتر امام جمعه خرم آباد گفت : قهرمانان، ورزشکاران و مربیان استان با تحمل سختی ها و مشقت های فراوان به مسابقات آسیایی و پاراآسیایی اعزام شدند و بعد از چندین ماه حضور در اردوهای سخت و فشرده برای کشور افتخارآفرینی کردند.

وی تصریح کرد:هیات جانبازان و معلولان استان لرستان همواره یکی از بهترین هیات های ورزشی سطح کشور بوده وورزشکاران این هیات همواره در میادین پاراالمپیک وپاراآسیایی با کسب مدال های رنگارنگ نام لرستان وپرچم ایران را در آوردگاه های بین المللی به اهتزاز در می آورنند.

این مسوول با بیان اینکه ورزشکاران جانباز و توان یاب کشورمان نیز در رقابت های پارا آسیایی ۱۳۱ مدال کسب کردند که سهم ورزشکاران شایسته لرستانی  10 مدال بود، 

ادامه داد: این ورزشکاران به رغم محدودیت ها در جدول مدال در رتبه دوم قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: شیرینی این موفقیت زمانی بیشتر شد که ورزشکاران و قهرمانان ملی ما اخلاق و معنویت را در چاشنی کار خود داشتند و لحظات به یاد ماندنی را با همدردی با مردم مظلوم غزه رقم زدند و حتی مدال خود را به آنها تقدیم کردند.

در این مراسم که در بیت نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد مدیر کل ورزش و جوانان با بیان این مطلب که در دیدار پر مهر و پر معنویت با رهبر انقلاب اسلامی لرستان مفتخر بود که نام آوران و مدال آورانی داشته باشد ،گفت:مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با ورزشکاران نامی و مدال آور فرمودند هر مدال عیاری از ظرفیت های کشور را نشان می دهد و خوشحالیم لرستان سهم خوبی از این عیارها را نمایان کرد .

آرش قیاسیان تصریح کرد: استان لرستان با توجه به کمبودهای زیاد در زمینه امکانات و فضاهای ورزشی اما سرشار از استعداد است و مدعیان خوبی در همه عرصه های بین المللی دارد.

وی با اشاره به کسب ده مدال رنگارنگ در این بازی ها،گفت: خبر خوش آنکه یکی از قهرمانان اخیرا در مسابقات آسیایی کویت درخشید و سهمیه المپیک را هم کسب کرد که همه اینها بیانگر این است که شرایط برای ظهور و پرورش قهرمانان در این دیار مهیاست .

در این مراسم هدایای رهبری به ورزشکاران مدال آور بازی‌های آسیایی هانگژو چین اهدا شد .

انتهای پیام 

خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top