دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم آبادگفت : ورزش لرستان با نگاه ویژه به مقوله استعداد یابی وحمایت مسئولان آینده بسیار روشنی دارد

 به گزارش افلاک ورزشی  ؛حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در مراسم اهدای هدایای مقام معظم رهبری به مدال آوران بازی های پارا آسیایی هانگژو چین با بیان این مطلب که در گذر عمر اگر کسی کاری برای نجات مردم و کسب رضای خدا و سود رسانی به مردم و نفع آنان انجام داده باشد خودش سود کرده و از عمرش بهره برده است،گفت:کار شما قهرمانان و پهلوانان سخت و دشوار است و امکان تحققش به ظاهر ممکن نیست .

 وی تصریح کرد: وقتی استان را با وجود کمبودها و امکانات کم مقایسه می کنیم با سایر استان ها با آن امکانات و تجهیزات به عظمت کار شما قهرمانان پی می بریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در این مراسم اظهار داشت: به لطف خداوند متعال مقام معظم رهبری از گذشته تاکنون نسبت به ورزش نگاه مثبت و تاکیدات ویژه داشته‌اند و در حال حاضر نیزنقش ورزش را در جامعه بسیار تاثیر گذار و مثبت قلمداد می کند .

امام جمعه خرم آبادافزود: ورزش از جهات مختلف تاثیرگذار است و فردی که ورزش می‌کند از نشاط کاری خوبی برخوردار خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی بیان داشت: استان لرستان  دارای ویژگی‌های مختلف بوده و مردم سختی‌هایی را متحمل می‌شوند که گسترش ورزش همگانی سبب نشاط آفرینی، حفظ سلامتی و ایجاد همدلی است و در ورزش قهرمانی نیز کسب یک مدال سبب شادمانی جمع زیادی از مردم کشور و استان شده و افتخاری برای استان و کشور است.

وی ادامه داد: اگر در عرصه‌های مختلف ورزشی، علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و... روی استعدادهای موجود در استان سرمایه گذاری شود این سرمایه‌ها می‌توانند در هر عرصه‌ای که ورود می‌کنند پیشتاز باشند.

وی افزود:وقتی یک امر به ظاهر نشدنی ممکن می شود این برای همه نسل ها پیام دارد که انسان با تحمل سختی با اراده ،با عزم پولادین و آهنین می تواند کارهای نشدنی را شدنی کنند این ایجاد حرکت و انرژی مثبت در جامعه را موجب می شود .

امام جمعه خرم آباد حامد امیری را به عنوان نمونه نام برد و گفت: امیری در یک مقطع سیمای جمهوری اسلامی وی را به عنوان قوی ترین مرد آهنین معرفی می کرد و همیشه چهره اش خندان بود در آن بازی ها و به ناگاه دچار حادثه شد و از این حادثه ایجاد فرصت می کند و این پیام دارد که با وجود محدودیت های جسمی و امکانات این مرحله دشوار را از استان ،کشور را پشت سر می گذارد و به قهرمانی می رسد و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی را در بلادی که دوست ندارند نام جمهوری اسلامی شنیده شود به اهتزاز در می آورد و این کار بس بزرگی است . 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به امتناع ورزشکاران ایرانی از مسابقه دادن با حریفان رژیم غاصب صهیونیست آن را نماد ارزش دانست و گفت: علاوه بر این انداختن چفیه بر روی دوش،سجده عبادت و شکر ،احترام به حریف مقابل و رعایت حجاب و ... همه و همه نماد انسانیت ،پهلوانی و ارزش است و برای جهانیان پیام دارد ،پیامی که در بهترین عرصه ها و میدان ها به نمایش در می آیند.

وی گفت ما هم از قهرمانی شما تقدیر میکنیم و هم از پهلوانی شما چرا که معتقدیم این ها لازم و ملزوم یکدیگرند و هر کدام بدون دیگری ارزش ندارد .

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه سخنان خود با اشاره به ظرفیت ورزشی لرستان،گفت: لرستان به لحاظ فیزیکی مستعد قهرمانی پروری است که اداره کل ورزش و جوانان باید با بهره مندی از ظرفیت ها،امکانات روز،مربیان کاردان نسبت به پرورش و استعداد یابی آنان اقدام نماید.

وی گفت: لطف و عنایت مقام معظم رهبری نسبت به ورزشکاران خوشحال کننده و افتخاری برای ورزشکاران است و امیدواریم در ادامه این مسیر نیز همچنان پر تلاش باشند و مجموعه دستگاه‌های استان نیز بتوانند حمایت و پشتیبانی خود را داشته باشند تا بتوان زمینه پرورش استعدادهای جدید را نیز فراهم ساخت تا برای استان و کشور افتخار آفرین باشند.

وی در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با ورزشکاران اظهار داشت: اینکه ورزشکار ما پس از کسب افتخار سجده کرده و شکر خدا را به جای می‌آورد یا بانویی که با رعایت حجاب افتخار آفرینی می‌کند دیانت این ورزشکاران را نشان می‌دهد و از جهات مختلف دارای حسن است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در پایان بر لزوم پشتیبانی هر چه بیشتر دستگاه‌ها از ورزشکاران استان تاکید کرد.

انتهای پیام 

خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top