دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

رئیس فدراسیون انجمن‎های ورزشی می‎گوید: اگر چند رشته از این فدراسیون جدا شوند، اتفاق خوبی است.

 به گزارش افلاک و به نقل ایسنا، محمد علیپور، اظهار کرد: فدراسیون ما 15 انجمن و بیش از 35 رشته ورزشی دارد که چند رشته مثل بیس‎بال، راگبی، کریکت، سافت‎بال و سپک‎تاکرا در المپیک آسیایی حضور دارند و مابقی در پیکارهای رسمی هستند.

 

وی درباره اینکه بعضی از انجمن‎ها دوست دارند در قالب فدراسیون فعالیت کنند، گفت: خیلی از انجمن‎های ما مستقل هستند و بیشتر رشته‎های انجمن رو به جلو هستند. اگر چند رشته از فدراسیون انجمن‎های ورزشی جدا شوند، برای ما خیلی خوب است اما تا زمانی‎که عضو فدراسیون ما هستند، با امکاناتی که داریم آنها را کمک و حمایت خواهیم کرد.

 

علیپور با بیان اینکه آمار قهرمانی‎های ما رو به رشد است، ادامه داد: این آمارها موجود است و در بحث اعزام‎ها نیز دراگون‎بت با حدود 50 نفر با اسپانسر مشخص به کشور چین خواهد رفت و سال‎گذشته نیز تیم همین رشته با 65 نفر به ایتالیا اعزام شد که چنین چیزی در کشور بی‎سابقه است. امروزه ورزش دنیای اسپانسر است و نباید فقط به دولت متکی باشیم و در هیچ جای دنیا این‎گونه نیست که تنها به منابع دولتی متکی باشند.

 

رئیس فدراسیون انجمن‎های ورزشی با اشاره به اینکه تجهیزات ورزشی نسبت به گذشته خیلی گران‎تر شده است، افزود: یکی از مهم‎ترین مشکلات ما این است که بیشتر امکانات و وسایل ورزشی رشته‎های انجمنی داخل کشور تولید نمی‎شود و همین مشکل کار ما را سخت می‎کند. در این باره با دکتر گودرزی وزیر ورزش توافق کرده‎ایم که برای سال آینده و با حمایت وزارت و کمک اسپانسرها بتوانیم تجهیزات را به کشور وارد کنیم.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top