دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

استاندار لرستان از تشکیل شورای دانا در استان خبر داد.

به گزارش افلاک، سید موسی خادمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز اتفاق خوبی در استان رقم خورد و آن شکل‌گیری شورایی بالادستی تحت عنوان "دانا" است.

وی با بیان اینکه این شورا متشکل از اعضای سه قوه در استان است، افزود: اعضای این شورا شامل نماینده ولی‌فقیه در لرستان، رئیس کل دادگستری، رئیس مجمع نمایندگان و استاندار است.

استاندار هدف از تشکیل این شورا را حمایت از کارآفرینی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان عنوان کرد و با بیان اینکه برخی مسائل مهم لرستان با روش‎های معمول و متعارف ممکن است حل نشود بنابراین از شورای دانا برای حل و فصل آنها استفاده خواهد شد، تصریح کرد: همچنین برخی از رایزنی‌های لازم با منابع و مراجع ملی برای جذب سرمایه و منابع از طریق این شورا انجام خواهد شد.

خادمی با تاکید بر اینکه مجموعه نهادهای موثر استان اعم از نهادهای اجرایی، فرهنگی، قضایی و... آمادگی لازم برای حمایت از سرمایه‌گذار و کارآفرین داشته و دارند، افزود: همه بسیج هستند تا از منابع ملی سهم بیشتری را برای توسعه استان بگیرند.

وی با بیان اینکه برای انجام این مهم نیاز بوده یک وحدت کامل بر استان و ذینفعان حاکم باشد، خاطرنشان کرد: شورای دانا طلیعه چنین وحدتی است و البته این وحدت تنها به این شورا ختم نخواهد شد بلکه باید در تمام ارکان جامعه اعم از گروه‌های مختلف سیاسی، فکری، فرهنگی و اجتماعی این وحدت ایجاد و سرمایه اصلی ما باشد.

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: برای پیگیری و پیشبرد کارهای توسعه‎ای و پیشرفت استان با همت و استقبال اعضای این شورا مطمئنا نتایج خوب و موثری برای لرستان حاصل خواهد شد.

وی با بیان اینکه این شورا هر ماه جلسه خواهد داشت و بسته به موضوعات ضروری ممکن است در ماه چند جلسه برگزار شود، اضافه کرد: قرار نیست با تشکیل این شورا، شورایی به مجموع شوراهای استان افزوده و بخشی از بروکراسی را توسعه دهیم بلکه باید با  وحدت و انسجام به سمت حل مشکلات توسعه‎ای استان پیش رویم.

استاندار در خاتمه گفت: تغییرات مدیریتی نیز در استان کم‌کم انجام خواهد شد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top