دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: 25 هزار پروژه مدرسه، مسجد، خانه عالم و بیمارستان را در کشور احداث کرده‌ایم.

به گزارش افلاک، محمد مخبر دزفولی در آیین افتتاح ۱۳۰ باب مدرسه که توسط بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) احداث شده است، بیان کرد: کشور از لحاظ سیاسی حرف اول را می‌زند و عربده کشی‌های لات معابانه دشمن به خاطر حضور بیدارمان در منطقه است.

وی اظهار کرد: به لحاظ امنیتی و نظامی نیز به نقطه‌ای رسیدیم و وضعیت اقتدار کشورمان به جایی رسیده که هیچ تعارضی به ذهن کسی خطور نمی‌کند.

این مسئول با بیان اینکه امروز نقطه آسیبمان موضوع اقتصادی است و دشمن روی آن دست گذاشته است، تصریح کرد: ۱۲ سال است که مقام معظم رهبری روی این مساله تاکید مکرر دارند.

مخبر دزفولی، دانست و با بیان اینکه در مسائل سیاسی و نظامی مردم را مشارکت دادیم و به نتیجه مطلوب رسیدیم، تصریح کرد: در واگذاری مسائل اقتصادی به مردم واهمه نداشته باشیم در حالی‌که هر جا مردم بودند، موفق شدیم. برای دو موضوع ایجاد اشتغال و ریشه‌کنی فقر که زیبنده کشور نیست نیازمند عزم و نهضت ملی هستیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: با امکانات موجود کشور دو برابر جمعیت را می‌توانیم بخوبی اداره کنیم و چنانچه فرمایشات مقام رهبری را تماما عمل کنیم کاهش بسیاری از مشکلات را شاهد خواهیم بود. ستاد اجرایی فرمان امام امروز هیچ کاری را انجام نمی‌دهد مگر اینکه منطبق با اقتصاد مقاومتی باشد.

مخبر دزفولی یادآور شد: در هر پروژه‌ای اشتغال میسر بوده و برای این مهم برنامه‌ریزی کردیم، هم اکنون ۳۲۳ بنگاه در بنیاد برکت ایجاد شده و می‌شود که منجر به ایجاد ۲۰۰ هزار فرصت شغلی شده است. از مجموع ۱۳۵۰ مدرسه که قرارداد داشتیم ۹۳۰ مدرسه را تحویل دادیم و ۳۰۰ مورد دیگر در حال ساخت داریم که البته پس از اتمام آنها این روند ادامه پیدا خواهد کرد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) عنوان کرد: 25 هزار پروژه مختلف اعم از مدرسه، مسجد، خانه عالم و بیمارستان را در کشور احداث کرده‌ایم.

مخبر دزفولی تصریح کرد: نسخه ۶۰ هزار مریض سرطانی، تامین وام قرض الحسنه برای ۵۰ هزار نفر، تحت پوشش قرار دادن زوجین نابارور و ... از جمله اقدامات بنیاد بوده است. انجام همه این  پروژه‌ها منجر به ایجاد ۳۵۰ هزار شغل در کشور شده است. چنانچه وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم حل شود کشور از همه ابعاد بیمه خواهد شد. تکیه بر بحث‌های دانش‌بنیان و راه‌اندازی شرکت‌های کوچک و متوسط منجر به توسعه کشور خواهد شد.تدین مردم و عشق آنان به ولایت و رهبری فرصتی است که از آن باید بیشتر استفاده کنیم.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top