دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

استاندار لرستان گفت: با حساسیت دنبال آغاز و تکمیل پروژه‌ها هستیم. تمام پروژه‌ها باید دارای زمان‌بندی اجرایی آغاز و انجام باشند.

به گزارش افلاک، هوشنگ بازوند در مراسم آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب شهر الشتر، اظهار کرد: اعتبار این پروژه ۲۵۰ میلیارد ریال  است. این پروژه با تمام توان در حال فعالیت است و ظرفیت تصفیه خانه ۷۴۰۰ متر مکعب در روز برای ۵۰ هزار نفر است.

استاندار لرستان تصریح کرد: اشتغال زایی این پروژه به صورت مستقیم و به طور متوسط ۷۰ نفر است.

وی خاطرنشان کرد: احیای پروژه‌های راکد و تعطیل شده‌ای مانند این پروژه یک خدمت بزرگ به‌دست فرزندان تلاشگر لرستان در شرکت آبفاست. پروژه‌هایی مانند تصفیه خانه‌ها پروژه‌هایی هستند که علاوه بر رویکرد عمرانی، با سلامت مردم نیز در ارتباط است. با حساسیت دنبال آغاز و انجام پروژه‌ها هستیم. تمام پروژه‌ها باید دارای زمان‌بندی اجرایی آغاز و انجام باشند.

وی تصریح کرد: ظرفیت " آب" در سلسله یک ظرفیت ویژه است که با پروژه‌هایی مانند ایجاد مجموعه‌های  پرورش ماهی برآنیم تا بخشی از این ظرفیت را به فعل در آوریم.

استاندار لرستان اضافه کرد: مدیریت گردشگری در سلسله باید به‌گونه‌ای هدایت شود که با حضور مردم و برای مردم اقتصادی و درآمدزا شود. محور چهار خطه خرم‌آباد - الشتر خوشبختانه اثر خوبی در توسعه سلسله داشته است و مردم بدانند به‌طور ویژه پیگیر موضوع تونل بین الشتر و بروجرد نیز هستیم .‌

استاندار لرستان با اشاره به انجام پروژه‌های فاضلاب در پنج شهر استان، عنوان کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ‌ بر 170 میلیارد تومان در پنج شهر استان آغاز شده‌اند. پروژه‌هایی که صرفاً عمرانی نیستند بلکه به‌نوعی اجتماعی و زیست‌محیطی‌اند چرا که با سلامت مردم در ارتباط هستند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top