دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: مبارزه با قاچاق کالا عزم و پیشتوانه ملی می‌‎‌طلبد.

علی رستمیان در گفت‏‌وگو با افلاک، با بیان اینکه به ازای هر ۵۰ میلیون تومان قاچاق کالا یک شغل در شهر و به ازای هر ۱۵ میلیون تومان یک شغل در روستا از بین می ‎ رود، اظهار داشت: هر چقدر قاچاق کالا افزایش یابد به همان اندازه شغل از دست می ‎ دهیم.

وی با بیان اینکه قاچاق کالا به تولید ملی و داخلی ضریه می ‎ زند، ادامه داد: افرادی که مبادرت به قاچاق کالا می‌کنند هزینه آب، برق، مالیات و ارزش افزوده نمی‌دهند و به راحتی قاچاق را از مبادی مختلف وارد کشور کرده و با قیمت ارزان‌تر از تولید داخلی به فروش می ‎ رساند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قاچاق کالا تولید داخلی را نابود و منجر به بحران بیکاری می ‎ شود.

رستمیان تاکید کرد: بایستی کشور را به سمتی هدایت کنیم که عزم ملی پشت مبارزه با قاچاق باشد چرا که به فرموده مقام معظم رهبری قاچاق کالا خنجری است که از پشت به ما وارد می ‎ شود.

وی عنوان کرد: به رغم برخوردهای جدی و مبارزه با قاچاق کالا  در این راستا آسیب ‎ های زیادی دیدیم.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا عزم و پیشتوانه ملی می ‎ طلبد، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بارها و بارها تاکید داشتند که افزایش تولید ملی نه تنها منجر به ایجاد و تقویت اشتغال می ‎ شود بلکه یکی از راه ‎ های حمایت و کمک به اقتصاد مقاومتی است و باید روی این مهم اهتمام ویژه داشته باشیم.

رستمیان گفت: باید علاوه بر مبادی غیررسمی روی مبادی رسمی در مناطق آزاد کنترل بیشتری صورت گیرد و به مسئولین گوشزد شود که این موارد را رصد و ساماندهی کنند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top