دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

دادستان خرم‎آباد گفت: منشأ اکثر جرایم اقتصادی است.

به گزارش افلاک، قاضی رازانی با اشاره به آمار بالای بیکاران در لرستان، اظهارکرد: آمار بالای بیکاران لرستانی زیبنده نظام اسلامی و درشأن مردم لرستان نیست، چرا جوانان تحصیل‌کرده و جویای کار لرستانی به دلیل نبود کارخانجات و ضعف اقتصادی در گرداب بیکاری دست و پا بزنند، مگر جوانان آیندسازان کشور نیستند؟

وی ادامه داد: از آینده‎سازانی که آینده آنها در ابهام است چه انتظاری می‌توان داشت، مسئولان و دولتمردان باید جوابگوی اشتغال باشند که برای لرستان چه کرده‌اند؟ محرومیت لرستان کی می‌خواهد پایان یابد؟ 

رازانی افزود: منشأ اکثر جرایم اقتصادی است و مشکلات معیشتی که خانواده‌ها با آن روبرو هستند موجب شده است تا افراد در مرحله اولیه ارتکاب جرم قرار گیرند.

دادستان خرم‎آباد تصریح کرد: دولت در این خصوص مسئول اصلی در جهت رفاه اجتماعی در عرصه‌های اشتغال‌زایی، بسط و گسترش خدمات رفاهی و ورزشی، ترویج بسته‌های حمایتی از خانوارهای در معرض آسیب و آموزش همگانی است.

رازانی اضافه کرد: همه دستگاه‌های دولتی و ارگان‌های دینی و فرهنگی، تبلیغاتی و آموزشی و به‌خصوص رسانه‌های ارتباط جمعی بایستی به عنوان وظیفه ذاتی خود در جهت سالم‎سازی جامعه اقدام کنند، بسط عدالت و امنیت یک مقوله فرابخشی و فراگیر است .

وی بیان کرد: با وجود برخورداری لرستانی‌ها از اسلحه و شمار افراد مسلح در این استان لیکن از گذشته تاکنون هیچ‌گاه این اسلحه‌ها بر ضد نظام جمهوری اسلامی بکار گرفته نشده است و لرستانی‌ها همیشه میهن دوست و دشمن ستیز بوده‌اند.

دادستان اضافه کرد: هیچ‌گاه لرستان ادعای خود مختاری و جدایی طلبی نکرده است و تاریخ گواه این مطلب است، هنوز هم شجاعت لرستانی‌های خط‌شکن در هشت سال دفاع مقدس زبان زد عام و خاص است. آمار بالای مشارکت در انتخابات و راهپیمایی‌های انقلابی خود گویای پایبندی لرستانی‌ها به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، لرستان همواره مدافع تمامیت ارضی کشور بوده است و بالاترین درصد تشیع به نسبت جمعیت در این استان ساکن هستند.

رازانی گفت: امید می‌رود در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، دولت بتواند شعارهایش را عملی کرده و منشأ برکات برای مردم ولایت‌مدار لرستان باشد، دستگاه قضایی هم با حمایت از سرمایه‌گذاری در این راه پیش قدم شده و تشکیل کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری، شورای حفاظت از اراضی و حقوق بیت‎المال و مبارزه قاطع و بازدارنده با مجرمان و متخلفان خود گویای عملی این حقیقت است .

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top