دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات پیش رو دشمنان را خلع سلاح می‌کند.

علی رستمیان در گفت‌وگو با خبرنگار افلاک با بیان اینکه مناظره‌ها در شفاف‌سازی و شناخت مردم از کاندیداها نقش خوبی داشت، اظهار کرد: البته یک سری انتقاد در مناظرات اخیر بود ولی در مجموع نتایج مثبتی به همراه داشت. همین برگزاری مناظره خوب بود تا مردم به قضاوت خوبی برسند و قطعاً مشارکت مردم در انتخابات پیش رو خوب است و کمتر از دوره قبل نیست.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس تأکید کرد:مردم نشان دادند همیشه برخلاف پیش‌بینی‌ها عمل کردند و هر جا نظام به مردم نیاز داشته در ایام‌الله‌ها(دهه فجر، روز قدس و...) به میدان آمدند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنم مشارکت مردم در انتخابات پیش رو خوب باشد، یادآور شد: همیشه حضور مردم توطئه دشمنان را خنثی می‌کند و پشتوانه بزرگی برای دیپلماسی فعال کشور خواهد بود.

رستمیان با تأکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات پیش رو خنثی کننده تهدیدات دشمن است، اضافه کرد: حضور پررنگ مردم دشمنان را خلع سلاح می‌کند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس با اشاره به اینکه حضور مردم، حضوری پربرکت است، یادآور شد: تأکیدات رهبری باعث ترغیب مردم برای حضوری حماسی در انتخابات پیش‌رو می‌شود چراکه مردم ارادت خاصی به ولایت و رهبری دارند و قطعاً به فرمایشات رهبری لبیک می‌گویند تا دل دوستداران انقلاب شاد و دشمنان مأیوس شود.
انتهای پیام

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top