دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: دشمنان به‌ عمد می‌خواهند صحنه زیبای مقاومت ۳۷ ساله انقلاب اسلامی را زیر سؤال ببرند و ارزش‌های دفاع مقدس را کمرنگ کنند.

‌به گزارش افلاک، سردار مرتضی کشکولی در یادواره شهدای سلسله و دلفان‌ که در شهرستان دلفان برگزار شد با اشاره به اینکه دفاع مقدس اعجازهای مختلفی داشته است، اظهار کرد: به هر زاویه‌ای که از دفاع مقدس نگاه می‌کنیم زیبایی است و اکنون از زیبایی‌های آن بهره می‌بریم اما امروز جنگی در منطقه است که از دیدن آن خجالت می‌کشیم. دشمنان به‌عمد می‌خواهند صحنه زیبای مقاومت 37 ساله انقلاب اسلامی را زیر سؤال ببرند.

 فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه جنگ در اصل یک امر مذموم است و اولویت ندارد، اظهار کرد: اولین رویارویی ما با کفار و مشرکان جنگ و قتال است و دشمن و وهابیت از همین مکتب دارد سو استفاده می‌کند.

 وی در رابطه با افکار شیعه به جنگ و جهاد بیان کرد: در نگاه شیعه از کلماتی مانند حرب، جنگ و نزاع و قتال کمتر استفاده‌ شده است و در واقع واژه جهاد در نگاه شیعه فقط باید برای تحقق اراده الهی باشد که این نوع نگاه به جنگ و قتال بسیار متفاوت است. شهدای ما انسان‌های ملکی بودند که سیر ملک تا ملکوت را طی کردند و همین فرایند سیر ملک تا ملکوت دفاع مقدس را زیبا کرده است.جلوه‌های سیر تا ملکوت دفاع مقدس در حال پرتوافشانی است و پرتو آن به فلسطین، بحرین و حتی کشورهای اروپایی نیز رسیده است.جهاد به‌خودی‌ خود موجه نیست مگر اینکه انسدادی بر سر عدالت ایجاد و با ظلم حق مظلومی گرفته شود که گروهی متوسل به جهاد شوند.

وی با بیان اینکه اگر از مبارزه با نفس دور شویم به حالاتی مبتدا می‌شویم که حالات مستکبران است، گفت: دفاع مقدس قطعه زیبایی است و هر قطعه آن‌که به سوریه، لبنان و فلسطین می‌رود سبب تحول می‌شود در حالی‌که صحنه‌هایی از داعش دیده می‌شود که روی مغول را سفید کرده است.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top