آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه روز به روز ارتش در حال رشد و بالندگی است و جهاد خودکفایی در آن شکل گرفته است، گفت: ارتش الگوی تحقق خودکفایی در کشور است.

حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی امروز ۲۹ فروردین در مراسم بزرگداشت روز ارتش، اظهار کرد: امنیت و آرامش کشور در سایه تلاش و کوشش نیروهای مسلح به دست آمده است.

وی با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: امروز افتخار داریم بی‌نظیرترین نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران را به لحاظ مکتبی و ایمانی در اختیار داریم.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه ارتش مکتبی‌ترین ارتش در جهان است و به لحاظ خودکفایی و تجهیزات در خشکی، هوا و دریا دارای پیشرفته ترین و جدیدترین تجهیزات است، اضافه کرد: ملت ایران که در طول انقلاب سختی‌های زیادی پشت سر گذاشته، پنجه در پنجه زورگویان عالم انداخت و آنان را به عقب رانده خود را مدیون ارتشی می‌داند که افسرش حاضر است قد خود را خم کند تا فرد ناتوان بر دوش او سوار شده و نجات پیدا کند.

شاهرخی با بیان اینکه ارتش را با صفات برجسته ایمانی، مجاهدت در راه حق، مردمی بودن و ولایت‌مداری می‌شناسد، خاطرنشان کرد: جنبه ایمانی ارتش، توانمندی، قدرت دفاعی و ولایت‌مداری، صفات برجسته‌ای است که در تاریخ پرافتخار ارتش می‌درخشد.

وی با اشاره به اینکه رزمنده اسلام اگر کوه‌ها تکان بخورند او تکان نمی‌خورد، محکم و پابرجا می‌ایستد و سرش را در راه خدا فدا می‌کند، افزود: رزمنده اسلام باید تیزبین بوده، اقدامات دشمن را رصد کرده و از فرصت‌ها استفاده می‌کند و ارتش جمهوری اسلامی ایران به این توانایی نائل شده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه امام می‌دانست ارتش تا جایی به اوج توانایی می‌رسد که دژ مستحکم انقلاب خواهند بود و مانند رعد و صاعقه بر سر دشمنان فرود می‌آید، گفت: روز به روز ارتش در حال رشد و بالندگی است و قابل مقایسه با ارتش طاغوت نیست.

شاهرخی با بیان اینکه امیران ارتش طاغوت وابسته و سرسپرده نطام سلطه بودند و در آن زمان ایران انبار تجهیزات نظامی نظام سلطه بود، اظهار کرد: امروز می‌بینیم جهاد خودکفایی در ارتش جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است و در حال رشد و بالندگی رسیده و الگوی تحقق خودکفایی در کشور است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های نظامی و رزمی در ارتش به کار خود ادامه داده و روحیه ایمانی آنان تقویت شود، افزود: روحیه معنوی سرمایه بزرگ نیروهای مسلح است و در تمام زمینه‌ها برنامه‌های معنوی مورد توجه قرار گیرد چراکه ما امروز در جنگ ترکیبی هستیم.

انتهای پیام 

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top