آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رئیس مجمع نمایندگان لرستان گفت: سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به لرستان تکمیل و تقویت کننده سفر رئیس جمهور بود که امیدواریم مایه برکت برای استان باشد.

فاطمه مقصودی، در نشست خبری «تشریح دستاوردهای سفر نظارتی دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به لرستان»، اظهار کرد: به واسطه این سفر برای اولین بار شهرها و بخش‌های مختلف استان را رصد کردیم و با ظرفیت‌ها، نقاط قوت، ضعف و محرومیت‌های استان آشنا شدیم.

وی ادامه داد: احساس می‌کنیم همه ما دِین سنگینی به گردن داریم وضعیت استان خوب نیست و مردم شرایط سختی دارند، مسئولان باید استراحت و خواب را کنار گذاشته و به اندازه مردم ما که هم ظرفیت و ارزش آن را دارند کار کنند.

مقصودی افزود: ما در حال حاضر در شرایط آزمون هستیم و هر کسی باید از این فرصت استفاده کند، در این سفر به ویژه در حوزه روستایی، تخصیص آب، حق آبه، روستانشینان به ویژه در نورآباد و ... بازدیدهایی داشتیم، که مردم انتظار دارند بازخورد بگیرند.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان افزود: سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به لرستان تکمیل و تقویت کننده سفر رئیس جمهور بود که امیدواریم مایه برکت برای استان باشد، البته دستگاه‌های اجرایی باید هوشمندانه عمل کرده و مصوبات سفر را پیگیری کنند.

وی عنوان کرد: وقتی مردم برای گرفتن حق خودشان اسرار دارند این حق گرفتنی بوده و باید برای به دست آوردن آن تلاش کرد.

مقصودی بیان کرد: هر مسئول عالی رتبه کشوری وقتی هرجایی می‌آید حتماً تأثیر خود را در تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات آینده دارد در سطح ملی دارد.

انتهای پیام

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top