آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: خبرنگاران فارغ از جریانات سیاسی‌ ضعف و قوت‌ها را بیان کنند.

به گزارش افلاک نیوز، حجت‌الاسلام حسینی در نشست خبری ریاست و اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان با اصحاب رسانه اظهار کرد: خبرنگاران وجدان آگاه جامعه و چشم بیدار ملت هستند و چنانچه ضعف‌ها و مشکلات را شناسایی نکنند و به سمع مسئولان نرسانند قطعا در حوزه‌های اجرا و خدماتی دچار چالش می‌شویم.

وی خبرنگار را حلقه واسط بین مردم و مسئولین برشمرد و با بیان اینکه خبرنگار مشکلات را شناسایی و راهکار ارائه و با ورود و انظار به موقع در صدد رفع آن برمی‌آید، افزود: در این مشکلی نیست که خبرنگار ناقد است و در بیان ضعف‌هاست ولی اینکه فقط نقص‌ها و ضعف‌ها بیان شود یک نوع سلب انگیزه از کسانی است که زحمت می‌کشند و این افراد فارغ از جریانات سیاسی کارهایی را انجام می‌دهند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: خبرنگاران فارغ از جریانات سیاسی اطلاع رسانی کنند.

حسینی عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی لرستان در حوزه‌های مختلف آموزش و پژوهش، بهداشت، دارو، فناوری و تحقیقات کارهای خوبی انجام داده و با همکاری خبرنگاران در راستای رفع نقص‌ها تلاش خواهد کرد.

وی افزود: شرایط اقتصادی در مقطع کوتاه فعلی مناسب نیست و همکاران دانشگاه تلاش می‌کنند تا تجهیزات را مهیا کنند.

این مسئول گفت: دانشگاه علوم پزشکی لرستان شرایطی در استان به وجود آورده که بیماران برای درمان به کلان‌شهرها و استان‌های دیگر مراجعه نکنند.

انتهای پیام

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top