دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رئیس سازمان مدیریت‌ و برنامه‌ریزی لرستان گفت: تمام هدف ما جذب کامل اعتبارات اسناد خزانه به‌صورت بهینه است.

به گزارش افلاک ،دکتر حسن‌پور در جلسه جذب اسناد خزانه اسلامی که به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه چند سالی است برای اینکه بتوانیم تخصیص‌های استانی را بهتر مدیریت کنیم و اینکه برگشت نخورند، اظهار کرد: چند سالی است که اغلب تخصیص‌های کشور به‌صورت اسناد خزانه اسلامی است، که با مدیریت صحیح توسط دستگاه‌های اجرایی، می‌توان اسناد خزانه را به‌صورت صد در صد جذب کرد.

وی تصریح کرد: مجموع اسناد خزانه تخصیص یافته استان ۹۵۰ میلیارد تومان بوده که حدود ۶۹۰ میلیارد تومان در بخش سیل و در سایر منابع استانی حدود ۲۶۰ میلیارد تومان بوده است.

رئیس سازمان مدیریت‌وبرنامه ریزی لرستان با بیان اینکه از دستگاه‌ها در خصوص عدم جذب این اسناد توضیح خواسته شده ادامه داد: ۱۱ میلیارد تومان از مجموع اسناد خزانه یک‌ساله هنوز جذب نشده است و ادارات تا پایان اردیبهشت برای جذب این رقم مهلت دارند.

حسن‌پور با اشاره به اینکه دستگاه‌هایی که تاکنون موفق به جذب کامل اسناد خزانه نشدند، بیان کرد: در این راستا دستگاه‌های اجرایی باید دراین‌باره توضیح و گزارش کاملی ارائه نمایند تا چنانچه اشکالات و موانعی وجود دارد، آن‌ها را رفع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تمام هدف ما جذب کامل اعتبارات اسناد خزانه به‌صورت بهینه است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان اضافه کرد: دستگاه‌ها باید نسبت به جذب اعتبارات اسناد خزانه، هرچه زودتر اقدام نمایند چراکه در صورت عدم جذب اسناد، این اعتبارات در اختیار دستگاه‌های دیگر که دارای صورت وضعیت قطعی هستند، قرار خواهد گرفت.

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top