دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: ثبت‌نام در سامانه خود اظهاری برای تمام صنوف ورزش الزامی است.

به گزارش افلاک ،سید علی کریمی در جمع خبرنگاران با قدردانی و تشکر از زحمات و تلاش‌های جامعه پزشکی لرستان، اظهار کرد: جامعه ورزش استان به‌ویژه باشگاه‌داران نیز با تعطیلی اماکن ورزشی به قطع زنجیره و مقابله با بیماری کرونا کمک کردند که جای تشکر دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل ملی ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، سامانه خود اظهاری تحت عنوان salamat.gov.ir برای تمامی صنوف راه‌اندازی شده و لازم است تمامی فعالان حوزه اقتصادی ورزش به‌ویژه باشگاه‌داران در این سامانه ثبت‌نام کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با قدردانی از تمام فعالان حوزه اقتصادی ورزش به دلیل تعطیل کردن باشگاه‌ها، سالن‌های ورزشی و استخرها و اماکن تحت مدیریت ورزش برای حفظ سلامت مردم از آن‌ها خواست در این سامانه ثبت‌نام کنند تا با رعایت نکات لازم، بتوانند فعالیت خود را ادامه دهند.

کریمی با بیان اینکه افرادی که اقدام به ثبت‌نام در این سامانه نکنند به‌طور قطع مجوز بازگشایی نخواهند داشت، خاطرنشان کرد: کار نظارت بر باشگاه‌ها، اماکن ورزشی و استخرها به‌صورت دائمی انجام می‌شود لذا خواهشمندم هر چه زودتر در این سامانه ثبت‌نام کنند.

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top