دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: احداث باند دوم محور خرم‌آباد به نورآباد نقش مهمی در کریدور ترانزیتی غرب کشور دارد.

به گزارش افلاک ،مهندس خالقی در بازدید از روند اجرای پروژه‌های راهسازی در سلسله و دلفان، با اشاره به زیرگذر فیروزآباد، اظهار کرد: این پروژه با ۱۲۰۰ متر طول، دولاین کند رو، دو دستگاه پل دوربرگردان، ۴۵۰ شمع بتنی و ۲۴۰۰ متر دیوار حائل در طرفین در حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تکمیل دیوار حائل و روسازی مسیر در ماه‌های آینده، در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین در خصوص پروژه احداث باند دوم محور فیروزآباد به الشتر، تصریح کرد: این پروژه با ۱۴ کیلومتر طول هم‌اکنون ۷ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده و زیر بار ترافیک است و ۷ کیلومتر باقی مانده آن‌هم، بالغ‌بر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

خالقی با اشاره به پروژه احداث باند دوم محور خرم‌آباد به نورآباد و نقش مهم آن در کریدور ترانزیتی غرب کشور، خاطرنشان کرد: طول این پروژه ۹۱ کیلومتر بوده که ۶۵ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده و هم‌اکنون زیر بار ترافیک بوده و مابقی آن در قطعات مختلف دارای پیمانکار بوده و عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در بازدید از پروژه احداث محور الشتر به بروجرد در محل تونل اسپژ با اشاره به توقف عملیات اجرایی این پروژه در سال‌های گذشته دلیل آن را کمبود اعتبارات و عدم پرداخت مطالبات پیمانکار پروژه اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد که با پیگیری‌های این اداره‌کل و همراهی و همکاری نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی بتوان با جذب اعتبارات لازم دوباره این پروژه را فعال کرد.

ابراهیمی نماینده منتخب مردم سلسله و دلفان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تشکر از فعالیت‌های اداره‌کل راه و شهرسازی در این شهرستان بر حمایت و همراهی با این اداره‌کل در جهت تسریع در پروژه‌های در دست ساخت تأکید کرد.

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top